Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko tietää aikuisen lapsesi parisuhdeongelmista?

Vierailija
13.08.2013 |

ev

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaa kertoa niin aina kuuntelen. Toisaalta parisuhde on usein sellaista elämän aluetta, jota on ehkä helpompi jakaa muille kuin omille vanhemmille, joten en itse normikuulumisten lisäksi utele.

Vierailija
2/4 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän pitää parisuhdehuolet täysin pois äitini tietoisuudesta. Hän huolestuu helposti ja jää vatvomaan mielessään asiaa. Tämä on nähty jo nuorempana ja nyt kun itse olen jo 40 ja äiti itsekin ja äitini 60, tilanne vaan pahentunut. Jos esimerkiksi vastaan, etten tiedä tarkkaan milloin mies tulee kotiin, kysyy äiti heti: "Ettekö te sitten ole soitelleet,  ei kai teillä ole mitään riitaa" *huoh* 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan kovin yksityiskohtaisesti. Jokainen pari selvittäköön itse välinsä. Äiti/anoppi tuskin on paras hlö tilannetta auttamaan.

Vierailija
4/4 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, kun täällä näkee silloin tällöin niitä viestejä että mies on kertonut äidilleen jotain parisuhde- tms asioita ja siinä on sitten peesaajia taivastelemassa, että kamala mammanpoika ja pitäisi katkaista napanuora. Ja kumminkin usein (vähän aiheen vierestä) käy ilmi, että moni pyrkii luomaan läheiset välit lapseensa ja oikein toivoo että lapsi (tai teini tai aikuinen) voisi uskoutua vanhemmilleen. Ihmettelen ristiriitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme