Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä meinaat alkaa nyt tänä syksynä harrastamaan?

Vierailija
13.08.2013 |

tarkoitan ohjattuja ryhmiä. Itse ajattelin liittyä naisvoimistelijoihin ja käydä ainakin kahvakuula- ja jollain toisella voimaharjoittelutunnilla. Omatoimisesti sitten juoksen lisäksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittamista.

Vierailija
2/4 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään ryhmätouhua, vaan jatkan fillarointia ja hölkkäämistä, joita olen harrastanut jo muutaman vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatellut olen karatea, venäjän kieltä ja savitöitä, mutta jäänee myös ajatusasteelle. :(

Vierailija
4/4 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin käydä kokeilemassa kestäisikö polvi kansantanssia. Olen ollut nyt n. 1,5 vuotta sivussa polven takia, ensin polvi kipuili ym. ym. ym. Ja polvi leikattiin viimein viime joulukuun alussa, suht iso leikkaus ja ruuvit on edelleen polvessa ja tulevat luultavasti olemaan koko lopun ikäni.

Olen kyllä harrastanut melkein koko ajan rivitanssia, polvessa oli koko ajan tuki ennen leikkausta ja pahimmat tanssit jätin tanssimatta (meillä on niin rento porukka ettei kukaan nipottanut, jos yksi istu. Eikä nipota vieläkään, kun aina on ainakin yksi istuja) ja keväälläkin tanssin heti, kun lääkäri antoi luvan (silloinkin tietty järki kädessä eli..

Meillä kuitenkin tuo kansantanssi porukka on niiiiiin nipo, ettei siellä todellakaan istuta. Paitsi, jos ei ole paria. Silloin istutaankin ja paljon (siitäkin on kokemusta.. Ennen polvea pidin puolen vuoden tauon, kun ei ollut paria).

Mutta esim. vaikka ihminen olisi pyörtymispisteessä (esim. astmakohtaus) ja kalpea kuin lakana, pitäisi tanssia. Mulla kävi kerran noin ja hirveän mäkätyksen saattelemalla sain luvan istua, ohjaajan mielestä mä olin tanssikunnossa..