Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisinpas sitten joutua eka kertaa huijatuksia Huutonetissä. ov

Vierailija
13.08.2013 |

Sori, ruma sana, tiedän. Mutta oikeasti vituttaa ja rankasti. Näköjään jouduin sitten huijautuksi kaksi kertaa Huutiksessa.

Myyjä numero 1. Maksoin paketin myyjälle postikuluineen heinäkuun alussa ja pyysin myyjää lähettämään sen pakettikoodin mulle, kun se on postissa. "Heräsin" kolme viikkoa myöhemmin, että eipä ole pakettia näkynyt eikä kuulunut eikä myöskään mitään viestiä myyjältä. Joten ei kun myyjälle viestiä, että missä mennään.

Vastaus: paketti on postitettu JA se on PALAUTUNUT mulle takaisin, tässä sen koodi.

Oooooookkeeee, eipä vaan mulle tullut mitään lappusta kotiin.. Joten laitoin myyjälle viestin, että tässä on tilinumeroni, maksa koko summa mulle takaisin.

EI mitään vastausta, EI pakettia, EI rahoja. Eilen sitten laitoin uuden viestin (laitoin viikko sitten sunnuntaina yhden viestin, missä kyselin rahoja), jo vähän vittuuntuneen sävyisen ja vastaus oli: EN OLE SAANUT pakettia takaisin, joten en ole voinut sitä postittaa sulle uudestaan. Ja en maksa mitään, ennen kun paketti on mulla käsissä. Ja olen jo postiin tehnyt katoamisilmoituksen.

Just, edellisessä viestissä väittää paketin PALAUTUNEEN hänelle ja nyt hän väittää, että se on "hukkunut" johonkin palautuksen aikana.

Niin varmaan onkin.

Katotaan joudunko tekemään rikosilmoituksen, jos tuo ei ala toimimaan tämän viikon sisällä. Rupeaa nimittäin olemaan pikkasen selityksen makua.. Ja ristiin puhumista..

Myyjä numero 2. Kohteessa oli ilmoitettu pk:t/toimituskulut, miten sen nyt ottaa (oikeat kulut olisi kyllä ollut kolme euroa, mutta euro sinne tai tänne ei merkitse mitään) ja maksoin tuon ja huutosumman myyjän tillle, joka löytyi vakioviestistä. Meni pari päivää, niin myyjä laittaa viestin, että maksoit liian vähän, tämä tulee pakettina! Laitoin myyjälle vastauksen, että en ala maksamaan lisää, koska olit ilmoittanut tuon summan kohteessa ja hinta nousee sitten liikaa parin euron huutosummaan nähden.

Vastaus oli, että vittu anna sitten se sun vitun tilinumero, niin maksan ne rahat takaisin. Annoin ja jäin odottamaan rahoja. Noh, sillä tiellä ollaan vieläkin. Ja myyjä on tehnyt katoamistempun, ei ole vastannut kolmeen viestiini (olen lähettänyt siis kaksi muistustusviestiä näiden kolmen viikon aikana) eikä rahoja näy eikä kuulu. Eikä myöskään maksikirjettä (tai "pakettia").

Ärsyttää ja rankasti.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt ainakin rikosilmoitus ja palautteeseen samoin etta oot tehny rikosilmoituksen. Ainakin tuolla ensimmaisela taitaa olla monta huijausuhria samanaikaisesti kun muisti ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi