Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tunsit kun katsoit koululaistasi ekana koulupäivänä koulun pihalla?

Vierailija
13.08.2013 |

Huurtuiko linssit, tunsitko huojennusta, ylpeyttä vai mitä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olin vain ja ainoastaan ylpeä ja luottavainen. Kaksi vuotta sitten olin hieman huolissani, mutta ehdottoman ylpeä.

Vierailija
2/11 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, kun olin töissä ja tyttö meni kouluun yksin.

Mutta ylpeä olen toki ja totta puhuen hämmästynyt siitä, että minne ne vuodet menivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkua pidättelin. Poikani on niin pieni vielä, epäilen hänen pärjäämistään. Reippaana ja urheana hän kuitenkin liittyi oman luokkansa jonoon ja asteli sisälle.

Vierailija
4/11 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli yllättävän tunnepitoinen aamu, mikä yllätti itsenikin. Ihan todella katselin lastani pitkään, seurasin häntä kavereidensa kanssa ja yritin painaa sen hetken mieleeni. Kyllä se oli yhdenlainen, ehkä ensimmäinen ihan oikea itsenäistymisen hetki hänen elämässään, kun äitiä ei enää tarvittukaan olemaan siinä ihan liki, vaan nyt opetellaan olemaan näiden muiden kanssa... Ihana, haikea, ylpeyden täyteinen, ikimuistoinen hetki.

Vierailija
5/11 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikeutta, ylpeyttä, luottamusta, mutta vähän huoltakin, kun koulussa sitä aikuisen läsnäoloa ja turvaa on kuitenkin selvästi vähemmän kuin päiväkodissa.

Vierailija
6/11 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeyttä reippaasta ja iloisesta tytöstä. Rakkautta. Pikkuisen huoltakin.

Vierailija
7/11 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin liikuttunut. Pieni poikani, uuden tilanteen edessä. Arkana, mutta innokkaana. Mielessäni lähetin Jumalalle rukouksen, että varjelisi lastani koulutiellä ja siunaisi koulunkäynnin.

Vierailija
8/11 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani käveli pihaan hyvin aroin askelin. Aluksi ei nähnyt ketään kaveria ja haahuili hetken katsellen ympärilleen. Tunsin melkein pakottavaa tarvetta juosta hänen luokseen, mutta maltoin mieleni. Kohta huomasi luokkakaverit ja meni juttelemaan. Sinne hävisi muiden joukkoon. Mieli oli huojentunut, ylpeä ja haikea. Vähän huolta, miten pärjää koulumaailmassa, joka voi olla joskus kovakin.

Vierailija
9/11 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikein mitään. Siinä se meni rohkaistessa poikaa joka joutui ihan eri kouluun kuin muut kaverit.

Vierailija
10/11 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuonna kun ekalle meni,niin lasit huurtui,onneksi oli aurinkolasit niin ei nähnyt poika miks mua rupes itkettää.

Vierailija
11/11 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ihmeellistä, kun katsoin ekalle menevää. MUTTA kun katsoin isoa neljännelle menevää lastani ja muistin hänet pikkuisena ekalle menossa, niin piti vähän pidätellä kyyneliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi