Mitä mieltä oletta?
Itselläni on sellainen halu tyydyttää/hyväillä itseäni julkisissa paikoissa. Esim autoa ajaessa/ravintoloissa/uimahallis jne mitä näitä nyt onkaan. Joten oletko koskaan nähnyt tuntemattoman miehen tai naisen tyydyttävän itseään julkisilla paikoilla esim autossa tai uimahallissa? Ja mitä mieltä olette siitä? Koska itse nautin jos autolle ajellenkin pysähdyn liikennevaloihin ja vieressä on joku nainen autollansa nii toivoa että hän katsoo ja näkee jämäkän kullini todella kovana ja kiimaisena! :) olisiko mahdollista että se on kiihottavaa vai omituista? Ja tekeekö kukaan muu näin olit sitten mies tai nainen?
Kommentit (3)
Olen kerran nähnyt miehen puistossa runkkaavan ja omasta mielestä se oli tavallaan kiihottavaa. Riippuen tietenkin miehen ulkonäöstä.myös! Ainahan sitä on kiva kivan kokosta kullia katsoa jäntevänä ;)
Sairasta minun mielestäni. Kotona voi tehdä mitä haluaa mutta ei julkisesti
Omistuista ja yököttävää julkisilla paikoilla (vaikka tykkäisinkin katsoa, että oma mieheni tekee niin kotona). Kerran olen soittanut poliisille, kun joku äijä tuli joka aamu bussipysäkille vetämään käteen.