Hammasunet
Useinmien löytyy tulkintaa unille, joissa hampaat putoavat tai mätänevät.... mutta mitä tarkoittaa, jos hampaita kasvaakin kaksi päällekkäin (!!) ja tämä "torni" on irtoamassa ja alta tulossa vielä uusi hammas? Kuulostaa täysin kahelilta, mutta tälläistä näin unessa viime yönä. Kiinnostaisi tietää miten tämä on tulkittavissa...
Kommentit (10)
Aika mielenkiintoista....... kertokaa nyt joku mitä tuo tarkoittaa? Yleensähän hammasunet tietävät muka aina huonoa... ehkä tuo olisi jotain positiivista?
Eikö ketään unitulkitsijaa linjoilla?
"Jos hampaat ovat terveet ja voimakkaat, merkitsee uni kykyä käydä käsiksi elämään ja sukupuolisuuteen"
Hammasunet liittyvät usein seksuaalisuuteen. Olisiko sinulla tuloillaan uusi suhde, edelliset poistuvat?
Mä näin kerran unta, jossa paniikissa piileskelin luokkakaverin isän kanssa yleisissä vessoissa Jeesusta. Jeesus löys kaverin isän ja repi sen hampaat pihdeillä irti niin, että veri roiskui. Samalla itse matelin koppien alta toiseen koppiin piiloon.
Joskus oli sellaisia unia missä hampaat tavallaan laajeni suussa ja ne hampaan kruunut uppos ikeniin ja toisiin hampaisiin.
Todella kodikas tunne.
En tiedä liittyykö jotenkin hampaiden narskutteluun.
Mulla on hiounut sellaisia kiiltävän tasaisia pintoja hampaisiin mistä valo heijastuu kun peilistä kattelee.
MItenkähän mulle on jäänyt mieleen, että heiluvat ja irtoavat hampaat ennustaisivat aina sairautta tai kuolemaa tai jotain huonoa ylipäätään...... voisiko tuo uuden hampaan pukkaaminen sitten tietää jotain hyvää?
Vierailija kirjoitti:
MItenkähän mulle on jäänyt mieleen, että heiluvat ja irtoavat hampaat ennustaisivat aina sairautta tai kuolemaa tai jotain huonoa ylipäätään...... voisiko tuo uuden hampaan pukkaaminen sitten tietää jotain hyvää?
Olen #5. Tuo kaverin isä menehtyi aika pian uneni jälkeen. Eiköhän kyseessä silti ole silkka sattuma eikä mikään enneuni tms. Tavallaan hassua, että unessani oli juuri luokkakaverini isä sillä olin tavannut hänet vain kerran aiemmin.
Googlailin tuosta hampaan puhkeamisesta ja yksi selitys tuli, että se tarkoittaisi raskautta, uuden perheenjäsenen tuloa. Mites, AP, onko raskaus mahdollinen?
Itse en oikein uskoisi enneuniin tai muuhunkaan, mutta jos nyt tämän kerran viihdytän itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen #5. Tuo kaverin isä menehtyi aika pian uneni jälkeen. Eiköhän kyseessä silti ole silkka sattuma eikä mikään enneuni tms. Tavallaan hassua, että unessani oli juuri luokkakaverini isä sillä olin tavannut hänet vain kerran aiemmin.
Googlailin tuosta hampaan puhkeamisesta ja yksi selitys tuli, että se tarkoittaisi raskautta, uuden perheenjäsenen tuloa. Mites, AP, onko raskaus mahdollinen?
Itse en oikein uskoisi enneuniin tai muuhunkaan, mutta jos nyt tämän kerran viihdytän itseäni.
Raskaus ei ole kyseeseen, mutta jospa elämään olisi tulossa jotain muuta uutta...? AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaus ei ole kyseeseen, mutta jospa elämään olisi tulossa jotain muuta uutta...? AP
Ei ole = Ei tule :o)
Siis useinmiTen,