Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Jokeri 550 -bussin avorahastuskokeilusta ei kerrota?

Vierailija
12.08.2013 |

Satuin lukemaan pikku-uutisen, että tästä päivästä lähtien ko. linjalla voi mennä keskiovesta sisään eikä tarvitse leimata matkakorttia kuskin silmien alla. Mutta tästä käytännöstä ei ole mitään mainintaa bussin ovissa ja kaikki kiltisti leimaavat lippunsa ja kulkevat etuovesta. Kummallinen kokeilu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luin kyllä että ei tarvi leimata ja keskiovista voi mennä sisään. Vanhasta tottumuksesta sitten vahingoss kuitenkin menin etuovesta ja leimasin lipun.

Kestää ehkä vähän aikaa ennen kuin ihmiset tajuavat.

Vierailija
2/7 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 18:19"]

Itse luin kyllä että ei tarvi leimata ja keskiovista voi mennä sisään. Vanhasta tottumuksesta sitten vahingoss kuitenkin menin etuovesta ja leimasin lipun.

[/quote]

Lukeeko se jossain kohtaa bussin ulkopuolella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Jokerin pysäkeillä ole iso mainos asiasta? Ainakin kaikilla pysäkeillä, jolla olin tänään...

Vierailija
4/7 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 18:19"]

[/quote]

Lukeeko se jossain kohtaa bussin ulkopuolella?

[/quote]

Pysäkeillä lukee, lisäksi bussien sisällä. Keskiovessa on nykyään siniset nuolet osoittaen että ok mennä sisään, kun taas takaovessa on "kielletty ajosuunta" merkki, eli takaoveta vain ulos.

Vierailija
5/7 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule toimimaan. Pummit menevät keskiovista ja jäävät pyörimään keskelle lastenvaunujen ym. tielle. Rauhattomuus lisääntyy.

Vierailija
6/7 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 syy kertomatta jättämiseen on varmaankin se, että keskiovi täyttyisi liian monesta pummilla kulkevasta henkilöstä. Ne jotka nousevat etuovesta kortin kanssa sisään saavat tällöin ahaa elämyksen, mutta jo kortillisena tuskin muuntautuu rikolliseksi you know. siksi nevahöördi ei tajua käyttää keskiovea automaattisesti. Mun mielestä koko uutisointi olisi voitu jättää pois.

Vierailija
7/7 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäkeskuksessa oli oikein oppaat opastamassa asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi