Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Grit Strength-tunneista?

Vierailija
12.08.2013 |

Millaisia liikkeitä tunnilla tehdään? Onko paljon skaalaa painoissa? Sopiiko siis myös hyväkuntoiselle, joka juoksee cooperissa 3000m ja maksimikyykky salilla 100kg?

Mihin olet kokenut treenin vaikuttavan?

Entä paljonko mahtaa kuluttaa kaloreita se puolituntinen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 16:32"]Tekee väh. 50 burbeeta himassa joka ilta ja unohtaa trenditunnit.
[/quote]

Tee mun puolesta. Aika yksipuoliseksi jää kyllä sun treenit.

Vierailija
2/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt gritissä ainoastaan kerran ja omaan makuuni se oli aivan liikaa hosumista ja häsläämistä. Tykkään tehdä kehonpainoharjoittelua, jossa keskitytään puhtaisiin linjauksiin ja turvalliseen suorittamiseen. Paljon erilaisia punnerruksia, käsilläseseisontaa ja yhden jalan kyykkyjä järkevään tahtiin. Eikä maksa mitään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kunto on sanojesi mukainen, älä haaskaa aikaa Grit:iin. Painoja todennäköisesti kyllä löytyy, mutta oma kokemukseni on että aikamoista huiskimistä se tuntuu vaan olevan. Taas yksi "laji" lisää joka ratsastaa muodikkuudellaan ihmisten suosioon.

Vierailija
4/11 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas päinvastainen kokemus kuin kakkosella. Olen hyvässä kunnossa, juoksen cooperissa enemmän kuin tuon 3000m. Maksimikyykkyä en ole kokeillut, mutta pitkät sarjat teen 70kg.

Minusta Grit strength on noista kaikista ohjatuista jumppatunneista ainoa, jossa oikeasti tuntuisi olevan jotain tehoa. Aivan eri maata kuin Less Millsin attackit, combatit, stepit ja pumpit.

Ohjaaja suosittelee ottamaan kolmasosan omasta painosta olevat painot, mutta itse olen ottanut hieman suuremmat.

Kannattaa ainakin kokeilla!

Vierailija
5/11 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi kovakuntoinen joka pitää Grit-sarjan tunteja erittäin hyvinä ja tehokkaina! Suosituksena tankoon on väh. 20% oman kehon painosta, tahti on kova ja tunnilla sekoitetaan painoharjoittelua aerobisiin intervalleihin. Tämän hetkinen ohjelma tosin on helpoin ja kevein tähän astisista. Jos mahtollista niin kannattaa myös käydä kokeilemassa Grit Plyoa, joka keskittyy räjähtävän voiman treenaamiseen ja sisältää hyvin paljon hyppyjä. Hapotus on taattu!

Vierailija
6/11 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn pariin aiempaan vastaajaan. Ohjatuista tunneista ainoita, jotka sopii "oikeillekin" kuntoilijoille. Muut menevät jumpan puolelle.

Olen käynyt vain sarjan strength-tunnilla, mutta uskon plyonkin olevan tehokas.

Painoja voi tosiaan ottaa reilustikin, mutta ensimmäiselä kerralla varmasti hyvä pitäytyä 20% omasta painosta.

Vierailija
7/11 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa videon lajista youtubessa.

Turhia tommoset tunnit. Ulos ja sauvakävelemään tai hölkkäämään se on tehokasta ja piristävää liikuntaa

Vierailija
8/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strenght tunnit ovat parasta mitä tiedän. Haastat itsesi aina uusiin suorituksiin. Tunnin jälkeen on niin täydellisen kaikkensa antanut ettei voi kun tyhjyyteen tuijottaa. Sellanen fiilis, että tiedät ettet voinut tehdä enempää, on maailman paras fiilis. Suosittelen kaikkia kokeilemaan, sen jälkeen ei kävelysauvat kädessä pysy kun tärisyttää niin hitsisti.

Vierailija
9/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on vallan mystistä! Googlasin äsken hakusanalla "grit strength kokemuksia" ja löysin tämän ketjun... en itse kommentoinut ja nyt tähän on yhtäkkiä tullut vastaus 8kk jälkeen :D (joo ei liity mihinkään, olipa vaan hassu sattuma)

Vierailija
10/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee väh. 50 burbeeta himassa joka ilta ja unohtaa trenditunnit.

Vierailija
11/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 11:53"]Mä olen käynyt gritissä ainoastaan kerran ja omaan makuuni se oli aivan liikaa hosumista ja häsläämistä. Tykkään tehdä kehonpainoharjoittelua, jossa keskitytään puhtaisiin linjauksiin ja turvalliseen suorittamiseen. Paljon erilaisia punnerruksia, käsilläseseisontaa ja yhden jalan kyykkyjä järkevään tahtiin. Eikä maksa mitään :D
[/quote]

Gritissä on tarkoitus nostaa sykettä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi