voiko lehtiä lahjoittaa esim. neuvolan odotussaliin?
Minulla on kerääntynyt iso pino vauva ja perhelehtiä. Olin heittämässä niitä pois, mutta ajattelin voisikohan ne viedä terveysasemalle esim. neuvolan odotustilaan? Siellä nimittäin aina tuntuu että kaikki lehdet ovat sotkuisia, revittyjä ja vuodelta miekka...
Minne voisi lahjoittaa vai heitänkö vaan kierrätykseen?
Kommentit (4)
Useimmissa paikoissa voi viedä terveyskeskukseen tai vanhainkotiin tai perhekerhoon tms. Kysy nyt kuitenkin ensin.
Voi. Itse tilaan paljon aikakauslehtiä ja tuttavapiirini ei lue sellaisia, niin olen vienyt niitä sairaaloiden auloihin ja kahviloihin. Ja ihan kysymättä. Sen sijaan olen saanut paljon kiitollista palautetta.
Todennäköisesti voi. Sitäpaitsi tuskin kukaan ns. tarkastaa mitä lehtiä siellä on ja vie pois, jos joku on jättänyt sinne Vauva-lehtiä. Me jouduttiin yhdessä vaiheessa käymään usein ensiavussa, ja meinattiin seuraavalla kerralla ottaa mukaamme kasa lehtiä ja vain jättää ne sinne. Sitä seuraavaa kertaa ei sitten onneksi ole tullut, joten jäi tekemättä.
Sen sijaan sairaalaan olen yhdelle osastolle vienyt kirjoja, kun kävin sukulaistani katsomassa. Ottivat mielellään vastaan.
ei