Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä vauvakuumeesta!

Vierailija
12.08.2013 |

Argh! Mun kohtni huutaa vauvan perään. Jo vuosi sitten, toisen lapsen lähestyessä kahden vuoden ikää, kärvistelin ensimmäistä kertaa tässäkuumeessa. Sain sen sitten laantumaan talven mittaan ja nyt TAAS!

Miten päästä eroon tästä? Elämässä kaikki on hyvin, meillä on työpaikat ja lapset vähän isompia ja aikaa parisuhteelle ja omille harrastuksille. tukiverkko ja lapsenvahdit löytyvät ja olen tosi onnellinen ja mitään ei puutu. 

Ja sitten tulee olo, että vielä yksi pikkuinen meille. Kerran mä olen tämän saanut menemään ohi mutta nyt on voimakkaampi tunne.

Apua!?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämän sisältöisessä aloituksessa pitää tukiverkot oikein mainita, tämän on pakko olla provo. Tarkoituksena vääntää veistä muiden palstailijoiden (toivottavasti?) avoimissa haavoissa.

No hyvä ap, jotta kertomasi tiedot jotenkin sopivat yhteen kysymyksesi kanssa, jotenkin saadaan nivottua osaksi vastausta: luovu niistä tukiverkoistasi, odota että toiselta teistä kaatuu työpaikka alta niin kyllä se pahimpia himoja "kolmanteen lapseen" vähentää.

Vierailija
2/2 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee kaikki myös miehesi puolesta ja anna hänen olla myös yksi lisälapsi perheessä. Eiköhän se vähennä niitä haluja myös. Olen edellisen kanssa samaa mieltä että tyhmä provo ja kehuskelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla