G: Lounaspino
Kesäkurpitsarisotto ja tomaatti-mozzarellasalaatti.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 12:21"]
HK:n sinistä ja ranskalaisia eli makkaraperunat, juomaksi kokista.
[/quote]
Nam! -22-
Jauhelihakastiketta ja pastaa sekä salaatia
Parmesaanirisottoa ja sisäfilettä. Lisäkkeenä salaattia.
Lapsille ja minulle naudanulkofile-nuudelit, jossa yksi naudanlihan makuinenpikanuudeli, maustamaton nuudelipussi, yksi porkkana, ruohosipulia, parsakaalia, valkosipulia ja yksi eilinen naudan ulkofilepihvi pieninä suikaleina. Juomana lapsille maitoa ja itselle vettä. Jälkkäriksi oli eilisiä irtokarkkeja....
tää on vähäniiku mun ''aamupala'' ku heräsin äske mutta kahvia ja sipsiä oon mättäny tässä toisella kouralla dataamisen lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 12:10"]
Salaattia, 2 tomaattia, pieni purkki tonnikalaa, raejuustoa, oliiviöljy, balsamico. Puolikas sämpylä.
[/quote]
Nyt kiinnostaa. Tää on ainoa lounas, jota joku on alaspeukuttanut. Miksi?? Mun mielestä ihan normilounas, syön usein itsekin noin. Tänään vedin kasvistortillan.
Heräsin myöhään joten lounas oli aamupala. Miehen leipoma sämpylä juustolla ja kurkulla.
Vasta maasta kaivettuja perunoita, graavilohta ja itse kasvatettuja tomaatteja. Oli lounasvisiitti äidin luona.
Tässähän tulee nälkä kun tätä ketjua lukee!
Terveisin se aamupalan lounaaksi syönyt.
Kasvisrisotto ja broilerin rintafile. Viikonlopun jämiä.
Risotto on selvästi päivän ruoka!
Gazpachoa, vihreää salaattia, raejuustoa ja ruisleipäviipale, jonka päällä lohitahnaa.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 14:47"]
Gazpachoa, vihreää salaattia, raejuustoa ja ruisleipäviipale, jonka päällä lohitahnaa.
[/quote]
Plus balsamico-oliiviöljykastike salaatille.
broilerin rintapala kesäkurpitsaa sipulia kukkakaalia porkkanaa sekä tuoretta maissia