Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 20 ja menen keskiviikkona naimisiin! Kysyttävää?

Vierailija
11.08.2013 |

Eli siis olen 20 vuotias nuori nainen, ja olen menossa keskiviikkona 14.8 naimisiin. Kysykää jotain! Ja neuvojakin saa antaa :D

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! Ihanaa että nuoret uskovat vielä avioliittoon! 

Olin itse myös 20 vee kun vuonna 99 mentiin naimisiin. Nyt meillä on kaksi ihanaa poikaa ja hyvä parisuhde:) En tiedä mikä olisi mennyt paremmin jos emme vielä silloin olisi menneet naimisiin. Ennemmin tuntuu että olemme säästyneet monelta murheelta mentyämme nuorena naimisiin.

Kaikkea hyvää teille! 

Vierailija
22/30 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse myös 20 vee kun vuonna 99 mentiin naimisiin. Nyt meillä on kaksi ihanaa poikaa ja hyvä parisuhde:) En tiedä mikä olisi mennyt paremmin jos emme vielä silloin olisi menneet naimisiin. Ennemmin tuntuu että olemme säästyneet monelta murheelta mentyämme nuorena naimisiin.

Kaikkea hyvää teille! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää teille! 

Vierailija
24/30 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! Ihanaa että menette naimisiin. Niin harvat uskaltavat nykyään mennä nuorena naimisiin.

Kaikkea hyvää teille! 

Vierailija
25/30 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! Ihanaa että menette naimisiin. Niin harvat uskaltavat nykyään mennä nuorena naimisiin.

Kaikkea hyvää teille! 

Vierailija
26/30 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei koskaan muuttunut mieheksi, joten jätin sen 30 vuotiaana. Säkin ehdit vielä muuttaa mieles.

Vierailija
27/30 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoskiitos hirmuisesti :) Mulle tämä tuntuu aivan sopivalta iältä :3

Vierailija
28/30 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että ehdinkin, mutta jos jään mielen muuttamista oottelemaan, saattaa siinä hommassa hujahtaa ikä ja terveys :D

Vierailija
29/30 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! :)

Vierailija
30/30 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän kiitän! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi