Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuparikierukka ja raskaana?

Vierailija
11.08.2013 |

Minulle asennettiin kuparikierukka toissakesänä ja se on toiminut kuin unelma. Kuukautiset ovat olleet runsaammat mutta eivät kipeämmät ja pysyneet säännöllisinä. Nyt ne ovat kuitenkin yli viikon myöhässä ja muitakin raskausoireita on. Sen sijaan stressiä tai muuta "järkevää" selitystä kuukautisten myöhästymiselle ei ole.

Mahdollinen raskaus ei olisi mikään katastrofi, sillä tarkoitus oli muutenkin poistattaa kierukka syksyn aikana ja aloittaa tjottailu. Teen raskaustestin huomenna aamulla, mutta nyt mietityttää, onko kierukasta huolimatta alkanut raskaus käytännössä sama asia kuin keskenmeno?

Kierukan narut tuntuvat siis yhä, joten oletan sen olevan paikallaan. Poistaa se sieltä Googlen mukaan pitää, jos olen raskaana. Kuinkahan todennäköisesti menee kesken tuossa, kun kohdunsuuta sörkitään? :( Kohtalontovereita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa sanoa? :(

ap

Vierailija
2/2 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä raskauduin kuparikierukan aikana. Kierukka poistettiin ja meni ok. Mutta se oli sitten tuulimunaraskaus. Kuparikierukkavauvojahan nyt on pilvin pimein. Sillä on niin huono ehkäisyvaikutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme