Saatko sä selvää Vesalan laulamisesta?
Nyt on tullut joku uusi biisi jossa on Anssi Anssi annssii anssii
Sitten oli se Bumtsi Bum - kohu kun kukaan ei tunnistanut kappaletta oikeilla sanoilla.
Osallistu keskusteluun.
Kommentit (17)
Hyvin saa..... ja osasn myös tulkita:
"synnyin siellä missä tytöt ei soita kitaraa" = Kärsämäki
"Grillikeitaan takaa löysin taivaan" = on saanut pippeliä Pihtiputaalla sijaitsevan Grillikeidas nimisen grillin takana.
"Harjun lavalta kuulen kaukana siintävän maan" = Pihtiputaalla sijaitseva tanssilava, johon Vesalalla alaikäisenä ei ollut asiaa
"Oon niin ansainnut mun lastenvansikkeet"? Mitä helekkaria
Vierailija kirjoitti:
"Grillikeitaan takaa löysin taivaan" = on saanut pippeliä Pihtiputaalla sijaitsevan Grillikeidas nimisen grillin takana.
"Harjun lavalta kuulen kaukana siintävän maan" = Pihtiputaalla sijaitseva tanssilava, johon Vesalalla alaikäisenä ei ollut asiaa
Aika hyvin tulkittu. Vesala tosin syntyi Kärsämäellä ja muutti Pihtiputaalle, sieltä löytyy nuo mainitsemasi paikat. 😆
En saa, on kyllä muutenkin todella ärsyttävä laulaja
Vierailija kirjoitti:
lasten vastikkeet eli lapsilisät
Hyvin saan selvää. "Mul on vuodessa vaan yks kesäloma - siitä nus sinu puolet jo - tosi kiva ... Älä tuu droppaa mun tunnelmaa".
Saan ihan hyvin selvää. Sanojen painotukset vähän hassuja, mutta kyllä ne sieltä erottaa.
Jos tästä ette saa selvää ettekä tykkää niin oottekin tisseistä ja ulkonäöstä kateellisia av mammoja.
Vierailija kirjoitti:
Laskevan sykkeen. Miten kukaan voi kuulla mitään muuta?
Ajetaanko vaan, motellissa jossain voit kattoo kun nappaan tequilaa...
Vierailija kirjoitti:
Vesala vois itse vastata pitääkö paikkansa. Lukenee palstaa tai googlettelee itseään.
Vesalan lauluissa on niin paljon efektejä mukana että sanat saattaa kuulostaa jotenkin oudolta
yrtyrtyrturtuytuytuytiutiuytuiytiyg