Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välimeren tervehdys/hyvästely suudelmista kysymys

Vierailija
11.08.2013 |

Kuuluuko ne poskisuudelmat aina antaa ilmaan, vain poskien hipasten toisiaan? Miten tulkita jos esim. naapurin mies halaa rutistaa pitkään ja moiskauttaa suukon suoraan yhdelle poskelle?

Ystävällisyyttä naimisissa olevalta mieheltä vai jotain muuta..?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posket kyllä hipaisee toisiaan, mutta huulet eivät kosketa poskea. Näin niinku normaalitilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minäkin olen ymmärtänyt. Voiko tuon siis tulkita lähentelyksi kun naapurin naimisissa oleva mies antoi "tiukan" suukon huulilla suoraan oikealle poskelle ja päälle halasi tiukemmin kuin ihmiset normaalisti??

Vierailija
4/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
5/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa (etelässä) ainakin muiskautetaan ihan molemmille poskelle, ei missään nimessä ilmaan. 

Ja rutistus kuuluu asiaan myös. Ja sanotaan bellaksi ja amoreksi.

Sitähän me emme voi tietää, että halusiko se naapurin mies ilmaista vielä jotain enemmän, mutta 9 vuotta täällä eläneen korviin ei kuulosta siltä.

Vierailija
6/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä. Kyse on espanjasta. Täällä en ole moiseen 6kk aikana vielä törmännyt. hänen vaimon kanssa posket vain hipaisevat toisiaan, halauskin on etäinen.. enemmänkin olkapäästä kiinni hellästi ja poskisuudelmat myös hellästi.

Tämän miehen kanssa en ole ennen vaihtanut kuin huikkaukset mutta nyt yllätti, halauskin kesti aika pitkään.

Vierailija
7/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos Suomessa halaa niin kummalle puolelle pää pitää laittaa?

Vierailija
8/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 18:46"]

Näin minäkin olen ymmärtänyt. Voiko tuon siis tulkita lähentelyksi kun naapurin naimisissa oleva mies antoi "tiukan" suukon huulilla suoraan oikealle poskelle ja päälle halasi tiukemmin kuin ihmiset normaalisti??

[/quote]

Jaa, ei välttämättä. Onko muuten lämpöinen tyyppi?

Vierailija
9/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä/iästä ja perheestä. Vaikka "suukotteleminen" on siellä tapa,se ei tarkoita että kaikki tervehtisi/hyvästelisi samalla tavalla. Toiset hiplailee vain poskillaan ja toiset suukottelee oikeasti. Mitä läheisempi olet sitä lähemmäs suuta pussataan. Eli läheiset ystävät/perhe ja tutut/naapurit voidaan suukotella eri tavalla. Joillakin on tapana suukottaa kaikkia poskille ja toisilla taas ei. Me suomalaiset kun ei olla totuttu vieraiden tai edes tuttujen aikuisten äkilliseen läheisyyteen niin sitä helposti lukee tilanteen väärin.

Vierailija
10/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 18:46"]

[/quote]

Jaa, ei välttämättä. Onko muuten lämpöinen tyyppi?

[/quote]

Nallekarhu tyylinen, suloinen ja lämpimän oloinen joka aina hymyilee ja on iloinen. Olen käsittänyt että olisi mulle kuitenkin jotenkin ujo, jotenkin se miten juttelee ja katsoo minua saa tuntemaan että hän olisi hieman ujo.

Vierailija
11/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on naimisissa. Rauhoitu.