Työpaikkaflirtti
Mitä mieltä olette, jos varatut henkilöt flirttailevat keskenään? Ensi hetkestä olen kertonut olevani naimisissa ja hänkin on avoliitossa. Usein käännän puheenaiheen hänen avovaimoonsa ja kyselen hänen kuulumisia. Pidän flirttailuamme viattomana tapana piristää työpäivää ja minulla ei ole aikomustakaan panna ko. miestä.
Kommentit (6)
No, en oo ap, mutta nään työkaverista märkiä päiväunia jatkuvasti. Flirttaillaan hyvin hyvin hienovaraisesti ja mies saa mun sisukset värisemään sekä sydämen pamppailemaan. Kummallakin on perhe, eikä mulla ole aikomustakaan edetä tämän pidemmälle, taka-ajatukseni koskevat vain niitä päiväunia.
Ihastunut olen, mun aviomies tietää sen ja sen ettei mitään tuu tapahtumaan. Kohde ei tiedä, ellei ole osannut jostain punastelusta sitä päätellä. En siis ole oikeasti antanut miehen millään keinolla tahallisesti ymmärtää sitä, että aiheuttaa fiboja enemmän kuin soisi. Ne pikkiriikkiset flirtit on päivän piristettä, ei sen enempää ja ehkä joku ei niitä edes flirttinä pitäis, voihan sekin olla mun päiväunia ;D...
Minusta tuntuu, että olen ollut ensihetkestä asti tosi läpinäkyvä. Pelkään, että mies ottaa punasteluni ja katseeni puheeksi vielä. Nolottaa :/
no mikä on ongelma jos molemmat tietävät rajat?
Flirtti on ok silloin, kun molemmat ovat sitä mieltä, että flirtti on flirttiä eikä johda yhtään mihinkään, niin kuin flirtin luonteeseen kuuluukin. Minä puhuisin iskemisyrityksestä, mikäli jommallakummalla tai molemmilla olisi taka-ajatuksia.
MIstä tietää, ettei miehellä ole taka-ajatuksia? jos olet antanut ymmärtää..
Lopeta heti.