Alle 2v kanssa reissuun lentäen, lapsi siis sylissä.
Miten onnistuu syöminen? Eihän se pöytä edes mahdu alas jos lapsi on sylissä?!?
Kommentit (26)
KYLLÄ NE PAIKAT ON lentoyhtiön hallinnassa , ei sun, vaikka istuisit vieressä. Toki ostaisin paikan yli 7-8 kk lapselle aina. Aina ei kuitenkaan paikka ole, kuten meille kävi. Jouduimme hurrikaanin vuoksi jäämään matkakohteeseen yli vuorokaudeksi pitempään, ja jatkolennolle jouduimme eri koneisiin matkaseurueen kanssa, ja mä olin yksin vauvan kanssa.
KYLLÄ NE PAIKAT ON lentoyhtiön hallinnassa , ei sun, vaikka istuisit vieressä. Toki ostaisin paikan yli 7-8 kk lapselle aina. Aina ei kuitenkaan paikka ole, kuten meille kävi. Jouduimme hurrikaanin vuoksi jäämään matkakohteeseen yli vuorokaudeksi pitempään, ja jatkolennolle jouduimme eri koneisiin matkaseurueen kanssa, ja mä olin yksin vauvan kanssa.
Mä en enää ees lähtis alle 2-vuotiaan kanssa reissuun, jos ei ole omaa paikkaa. 2 kertaa käyty ja molemmilla kerroilla se lentomatka oli yhtä säätämistä. Ei pystynyt tietysti syömäänkään, kun lapsi oli sylissä. Yritettiin vuorotella, mutta se oli hankalaa ahtaassa lentokoneessa. Nyt on molemmat lapset yli 2-vuotiaita ja jokatapauksessa ostettava molemmille oma paikka, parempi niin. Meillä ei ole kyllä ikinä käynyt niin, että olis ollu vapaita paikkoja vieressä.
No nyt on tullu tehtyä vai kunnon emämoka kun en varannut lapselle omaa paikkaa? :( Reissuun lähdetään muutaman päivän päästä. ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 16:07"]
Kyllä ne kuuuu ihan lentoyhtiölle, ja sen edustajat saavat päättää siellä ilmassa, kenelle ne kuuluu:-).
[/quote]
Jos on niin nuuka ettei lapselle voi ostaa omaa paikkaa niin sitä on turha kerjätä muilta. Jokainen istukoon sillä paikallaan minkä on saanut tai olkoon ilman paikkaa jos ei siitä raaski maksaa.