Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 2v kanssa reissuun lentäen, lapsi siis sylissä.

Vierailija
11.08.2013 |

Miten onnistuu syöminen? Eihän se pöytä edes mahdu alas jos lapsi on sylissä?!?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 16:07"]

Kyllä ne kuuuu ihan lentoyhtiölle, ja sen edustajat saavat päättää siellä ilmassa, kenelle ne kuuluu:-).

[/quote]

Jos on niin nuuka ettei lapselle voi ostaa omaa paikkaa niin sitä on turha kerjätä muilta. Jokainen istukoon sillä paikallaan minkä on saanut tai olkoon ilman paikkaa jos ei siitä raaski maksaa.  

Vierailija
22/26 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ NE PAIKAT ON lentoyhtiön hallinnassa , ei sun, vaikka istuisit vieressä. Toki ostaisin paikan yli 7-8 kk lapselle aina. Aina ei kuitenkaan paikka ole, kuten meille kävi. Jouduimme hurrikaanin vuoksi jäämään matkakohteeseen yli vuorokaudeksi pitempään, ja jatkolennolle jouduimme eri koneisiin matkaseurueen kanssa, ja mä olin yksin vauvan kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ NE PAIKAT ON lentoyhtiön hallinnassa , ei sun, vaikka istuisit vieressä. Toki ostaisin paikan yli 7-8 kk lapselle aina. Aina ei kuitenkaan paikka ole, kuten meille kävi. Jouduimme hurrikaanin vuoksi jäämään matkakohteeseen yli vuorokaudeksi pitempään, ja jatkolennolle jouduimme eri koneisiin matkaseurueen kanssa, ja mä olin yksin vauvan kanssa. 

Vierailija
24/26 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää ees lähtis alle 2-vuotiaan kanssa reissuun, jos ei ole omaa paikkaa. 2 kertaa käyty ja molemmilla kerroilla se lentomatka oli yhtä säätämistä. Ei pystynyt tietysti syömäänkään, kun lapsi oli sylissä. Yritettiin vuorotella, mutta se oli hankalaa ahtaassa lentokoneessa. Nyt on molemmat lapset yli 2-vuotiaita ja jokatapauksessa ostettava molemmille oma paikka, parempi niin. Meillä ei ole kyllä ikinä käynyt niin, että olis ollu vapaita paikkoja vieressä.

Vierailija
25/26 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/26 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on tullu tehtyä vai kunnon emämoka kun en varannut lapselle omaa paikkaa? :(  Reissuun lähdetään muutaman päivän päästä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi