Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni kävi pitkästä aikaa Prismassa ja ihmetteli kotiin tullessaan

Vierailija
11.08.2013 |

kuinka paljon oli nähnyt siellä ylipainoisia ihmisiä. Käymme yleensä ostoksilla keskustan tavaratalossa.

Ja tämä ei sitten ole edes provo, vaikka siltä kuulostaa. Onko markettien asiakkat keskimäärin lihavampia kuin esimerkiksi Herkun asiakkaat?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston tokan vuoden opikelijat on hoikempia kun 10 vuotta vanhemmat kahden lapsen äidit. Ei tajuu....

Vierailija
22/36 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT Ajatella, että jonkun elämässä on niin paljon tyhjää tilaa, että sitä pitää täyttää tällaisilla avauksilla. Luulisi elämässä olevan parempaakin mietittävää kuin muiden ihmisten paino, mutta kaikilla ei vissiin ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 14:28"]

Kyllä pitää olla huono itsetunto kun kaiken näkee pätemisenä. Mitä jos aloitus olikin vain aloitus? 

[/quote]

Jos vieraiden ihmisten ylipainoon puuttumien on "vain aloitus" ja siihen vedetään vielä mies mukaan kommentaattorin rooliin, niin täytyy sanoa että aika pinnallista ja tyhjää näyttää olevan joitenkin suomalaisten elämä!

Vierailija
24/36 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoitsetuntoinen tai pienessä omassa kuplassaan elävä ihminen näkee ympärillään vain virheellisiä asioita kuten hänen omasta mielestään lihavia ja rumia ihmisiä.

Normaalilla itsetunnolla varustettu ihminen näkee piristävää erilaisuutta ja persoonia, ei pelkkiä ulkokuoria.

Vierailija
25/36 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 14:28"]

Kyllä pitää olla huono itsetunto kun kaiken näkee pätemisenä. Mitä jos aloitus olikin vain aloitus? 

[/quote]

Jos vieraiden ihmisten ylipainoon puuttumien on "vain aloitus" ja siihen vedetään vielä mies mukaan kommentaattorin rooliin, niin täytyy sanoa että aika pinnallista ja tyhjää näyttää olevan joitenkin suomalaisten elämä!

[/quote]

Komppi. Tyhjää on, ja selvästi näillä ihmisillä on jonkinlainen epäterve pakkomielle muiden ihmisten ylipainosta.

Vierailija
26/36 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska se teidän yliopaino ei ole vain teidän oma ongelma, tajuatteko??? Me muut hoikat ja normaalipainoiset maksetaan teidän lääkäri- ja hoitokustannukset. Itse aiheutettuja sairauksia ja siksi meillä verot korkeat. TÄmän takia mua ottaa päähän, että ylipainoisille ei saisi sanoa mitään, kun se on oma asia. EI OLE.

Vierailija
27/36 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska se teidän yliopaino ei ole vain teidän oma ongelma, tajuatteko??? Me muut hoikat ja normaalipainoiset maksetaan teidän lääkäri- ja hoitokustannukset. Itse aiheutettuja sairauksia ja siksi meillä verot korkeat. TÄmän takia mua ottaa päähän, että ylipainoisille ei saisi sanoa mitään, kun se on oma asia. EI OLE.

Vierailija
28/36 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/36 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Tutkimus käyntiin.Sinä menet jonnekin herkun eteiseen ja mies prisman. Mukaan vaaka ja muistiinpanovälineet. Sitten vain laskette montako asiakasta käy,montako selvästi ylipainoista, rajatapaukset vaakaan. Ja tietysti montako prosenttia asiakkaista on ylipainoisia .Ratkeaa tämäkin kiista.

Vierailija
30/36 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole, miehesi vain kiinnitti jostain syystä tällä kertaa enemmän huomiota pulleroihin. Samat ihmiset käyvät sekä Herkussa että Prismassa (paitsi täällä kirjoittavat ostavat kaiken Herkusta ja kauppahallista, jos eivät hae suoraan tuottajilta.).

Vierailija
31/36 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkun ovella on nykyisin vaaka. Ostoksille päästetään vain kuivankälpäköitä mummeleita, hinteliä tutkijoita ja menestyneitä alakarppaajia.

Vierailija
32/36 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miestä vaan harmitti kun pitkästä aikaa meni kauppaan ja ei saanutkaan/löytänyt vierasta vaan piti palata pussit täynnä kotiin...

Vierailija
33/36 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mummo on hoikempi ku muut vanhustenkodin mummot

Vierailija
34/36 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sun mies näyttää?

Vierailija
35/36 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö aloittajan stoori oikeasti näin? Nuori nainen ja miehensä kävivät Prismassa ja tämä kysyi mieheltä että "mitä jogurttia me otetaan?" kun viereen tuli isorintainen kurvitar. Mies jäi tuijottamaan vieraan naisen rintoja, sanoi että "mä haluun tätä!" ja tarttui vaistomaisesti isoon maitopurkkiin, jolloin nuorta naista alkoi tympimään ja hän päätti tulla tänne haukkumaan "lihavaa" eli isorintaista joka oli korkeintaan kokoa 40-42 ja senkin varmaan lähinnä yläkropastaan :DDD Näin nimittäin tällaisen tilanteen Prismassa pari päivää sitten ja jos tämä täsmää aloituksen motiiviin niin voi sanoa että tämä Helsinkikin on tosiaan hyvin pieni kaupunki.

Vierailija
36/36 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta! Seuraava tapahtui siis oikeasti: Koukkasin eilen pitkästä aikaa Prisman kautta kun hakemani tuote oli loppu Cittarista. Ihmettelin (hiljaa) miten uskomattoman paljon rumia, huonotapaisia ja huonosti pukeutuvia miehiä siellä sattui olemaan samaan aikaan paikalla. Epäilin miesten flash mobia, mutta kun eivät sitten laulaneet tai tanssineet niin oli pakko todeta että keskiverto suomalainen mies on aika ruma otus.