Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tunteet selvästi väljähtyneet, millä parisuhde uuteen nousuun?

Vierailija
11.08.2013 |

Help siskot! Suhteen alkuaikoina mies oli niin umpirakastunut että melkein ahdisti. Sitten tuli vauva, ja sen mukanaan tuomat muutokset suhteessa. Mies on töissä toisella paikkakunnalla ja käy kotona n. joka toinen viikko.

Ennen tekstaria pukkas jatkuvasti: voi että mulla on ikävä, niin ja niin monta tuntia kun näen taas sinut, olet elämäni rakkaus, haluan vain lähellesi jne. Seksiä oli paljon ja se oli loistavaa. Mies oli tunteellinen ja totaallisen rakastunut.

Mutta nyt. Tekstareita tulee tyyliin kerran päivässä ja ne on tällaisia: ajattelin syödä pitsaa, kylläpä illalla satoikin kaatamalla, työkaverit juttelee autonkorjauksesta. Ei enää mitään henkilökohtaista eikä romanttista. Jos itse kirjoitan että mulla on ikävä, ei vastaa siihen mitään. Ennen chattailtiin fb:ssä harva se ilta, nykyään ei edes käy siellä enää. Kotiin tuleessaan haluaa vaan nukkua tai olla koneella. Ei sano mulle enää mitään romanttista tai kehu.

Vinkkejä, millä saisin suhteen uuteen nousuun?! Pukeudunko viettelevästi, hieron miehen jalkoja, kyhnäydyn väkisin kainaloon? Tosin todennäköisesti nauraisi jos jotain alusvaatevirityksiä laittaisin.. Juteltu ollaan juu, ei myönnä että mikään olisi vialla, ei vain kuulemma ehdi tai MUISTA edes laittaa tekstaria, ja iltaisin pitää nukkua kun väsyttää. Alkaa jo ahdistaa tää tilanne...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, jos mies suostuu keskustelemaan edes tuon verran. Myöntää, että jokin on vialla, mutta ei osaa määritellä mikä. Saisitko hänet parisuhdeneuvontaan tai vastaavaan? Siellä ei etsitä syyllisiä eikä analysoida menneitä sukupolvia, vaan yritetään löytää tapoja saada nykyinen parisuhde toimimaan. Ulkopuolinen kuuntelija auttaa kummasti pysymään asiassa ja asiallisena.

M47

Vierailija
22/24 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies alko samanlaiseksi... selvis että oli suhde toiseen naiseen, ei halunnut eroa muttei päässyt irti siitä naisestakaan, eli valtava taakka kannettavana, joka painoi mieltä... tsekkaapa muitakin pettämisen merkkejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 10:46"]

Tämä muutos hänen käyttäytymisessään tapahtui siis hetkessä, varmaan alle kuukaudessa. Tulee mieleen että onkohan sillä joku hoito siellä työpaikkakunnalla, ja vaimo on enää se pakollinen paha. Aargh sentään.

t. Ap

[/quote]

Sinne työpaikkakunnalle teette joku ilta ratsian. Väijyskentelette vähän, otat jonkun kivan yllärin jos kaikki onkin ok. Sanot vain, että tuli niin kova ikävä. Sillähän tuo selviää.

Vierailija
24/24 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 12:45"]

Miksi mies kotona vain joka toinen viikko? Mikä sinut sitoo asuinpaikkakunnalle?

[/quote]

Työnsä vuoksi. Minut sitoo paikkakunnalle oma työni, tosin tällä hetkellä olen äitiyslomalla. Eikä sieltä missä mieheni on töissä, minulle löydy töitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi