Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ikävä mun "kakkosta"

Vierailija
11.08.2013 |

Ikävöin taas kerran miestä jonka kanssa mulla on seksisuhde. Ärsyttää, kun voidaan tavata niin hiton harvoin. Haluaisin jälleen hotellin lakanoihin kiimassa kieriskelemään! Turhauttaa, kun ei siitä edes ole kuulunut mitään muutamaan viikkoon.

Ketään muita jotka näkee rakastajiaan ihan liian harvoin ja yhteydenpitoa joutuu rajoittamaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse ota yhteyttä? Vai onko miehellä useampi nainen oman vaimon lisäksi? Meillä alkoi suhde noin.. Vaikka oltiin varattuja, oltiin päivittäin yhteydessä. 

Vierailija
2/9 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin heti anaaliseksiä sun avauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset on paskoja. Mutta onneksi ei kaikki :)

Vierailija
4/9 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä palstoilta saa niin kauniin nais ja mieskuvan nykysuomalaisista että en ihmettele miksi kukaan ei luota puolisoihinsa tai yleensäkään ihmisten hyväntahtoisuuteen. En mä ainakaan enää. 

Vierailija
5/9 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sellainen olo, että mä olen ollut se aktiivisempi osapuoli viime kuukausina ja mä toivoisin asian menevän nyt välillä niin päin, että se ottaa yhteyttä.

On sillä joskus jotain yhdenyönjuttuja työmatkoillaan, mutta ei muita vakituisia "hoitoja" kuin minä. Meidän suhde on useamman vuoden mittainen kaverisuhde, joka muuttui vuosi sitten seksisuhteeksi.

Vierailija
6/9 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan.. Jos joku pettää sun kanssa niin kyllä se pettää suakin.

Vierailija
7/9 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 00:49"]

Niin varmaan.. Jos joku pettää sun kanssa niin kyllä se pettää suakin.

[/quote]

Paitsi, että ei me voida pettää toisiamme, kun ei olla mitään toisillemme luvattu. Vapaasti se mun puolesta saa paneskella ketä tahtoo. Tässä vaan toivon, että paneskelis pian taas muakin..

Vierailija
8/9 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minkä ikäinen sun kakkonen on? Ootko itse naimisissa ja näkyykö ikäväsi tätä kakkosta kohtaan teidän suhteessa..?

Vierailija
9/9 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vajaa nelikymppinen on, mua reilut viis vuotta vanhempi.

Ei näy ikävä mun omassa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi