Anoppi pakottamassa syömään sisäelimiä
Ja samalla kertoo samaa vanhaa tarinaa kuinka MINUN lapsuudessa syötiin kaikki siasta. Hrrrr...
Kommentit (13)
No sanot että ei ja lähdet sieltä pois. Joten sinä päätät itse elämästäsi ja ruuastasi. Lopeta anopin miellyttäminen tai teet sitä vielä 40 vuoden kuluttua.
Maksakastike , munuaisrisotto , kieli. Voi kun sais vielä noita. Kaupassa oli palvelutiskillä "maksakastiketta huomenna". Menin aamusta kauppias pahoitteli että kaikki myyty. Voi itku. Itse en osaa tehdä.
Karmeinta stoori häränhännästä, vai oliko se saparosta. Kääk!
Sanokaa ihmisille ei kiitos, jos jotain tarjotaan mistä ette tykkää. Jos sen takia menee välit poikki, niin ne joutaakin mennä poikki.
Vierailija kirjoitti:
Karmeinta stoori häränhännästä, vai oliko se saparosta. Kääk!
Häränhännästä saa oikein hyvää paistia uunissa kun sitä siellä midolla lämmöllä mureuttaa 4-5 tuntia lihaliemessä kasvisten kera. Mutta se vaati kärsivällisyttä ja aikaa valmistaa. Ja puu-uunin.
Häränhännästä osso buccoa! Paremmaksi ei ruoka mene.
Sano ystävällisesti kiitos ei. Ei ole vaarallista kuunnella samaa vanhaa tarinaa, jos toiselle on tärkeää kertoa se jälleen, mutta jos teillä on läheiset suorat välit, voit myös huomauttaa, että osaat tarinan jo ulkoa. Varaudu omilla ruoilla ja valmista ne itse.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Pässinpallit ovat kuulemma suurta herkkua. 80-luvulla Vanamo ja Kolmonen tekivät niistä ruokaa jossain tv-ohjelmassa.
Vie mukanasi vaikka joku possupaisti ja käske lykkäämään uuniin. Tai osta hernekeittoa ja laita anoppi tekemään pannukakkua jälkiruuaksi.
Minun mielestäni maksa, munuaiset ja sydän ovat kissanruokaa.
Pakottamassa? Kerro ihmeessä miten? Letkuruokinnalla, vai?