Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyrnimarjat

Vierailija
10.08.2013 |

Mitä syötävää niistä voisi tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mehua, jos sulla on mehustin. Itse söisin jugurtin ja hunajan kanssa ihan sellaisenaan.

Vierailija
2/6 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyrnikiisseli on tosi hyvää, vaniljajäätelön kanssa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan jugurtin sekaan (turkkilainen/kreikkalainen toimii tosi hyvin), teen kiisseliä tai panna cottaa, mulla on myös erikoisuutena laittaa sitä joskus pizzaan. Tyrni on parempi lääke hiivasieneen kuin mikään apteekista saatava lääke, ihan siis suun kautta syötynä ;)

Vierailija
4/6 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te olette keränneet tuota tyrnimarjaa? En ole ennen sitä tehnyt, muutama puska tuossa olisi tarjolla... Ovatko nyt kypsiä?

Vierailija
5/6 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 00:48"]

Itse laitan jugurtin sekaan (turkkilainen/kreikkalainen toimii tosi hyvin), teen kiisseliä tai panna cottaa, mulla on myös erikoisuutena laittaa sitä joskus pizzaan. Tyrni on parempi lääke hiivasieneen kuin mikään apteekista saatava lääke, ihan siis suun kautta syötynä ;)

[/quote]

Miten käytät sitä pizzassa?Ihan tuoreeltaan vai kuivattuna ja minkä muun kanssa. Kuullostaa mielenkiintoiselta!

Vierailija
6/6 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön paljaaltaan. Kerään niitä kynsisaksilla leikaten marjat irti tai suoraan pensaasta puristamalla. Riippuu mihin tarkoitukseen ne tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan