miehen juhlimisesta..
mitä mieltä miehestä joka on koko viikonlopun juhlimassa eikä laita viestiä tai soita kuulumisia vaikka lapsiakin on perheessä?
Kommentit (17)
Sika. En kovin montaa kertaa katselisi tuollaista touhua.
Tiedän kyllä juhlinnan syyn joka on iloinen asia mutta voisi mielellään ajatella perhettään myös,varsinkin kun perheessä myös alle vuoden ikäinen lapsi..-ap
No en mä nyt tuolla perusteella osaa olla mitään mieltä. Itsekin käyn välillä tyttökavereideni kanssa esim. Tallinnassa juhlimassa, enkä ajattele että mulla on mitään velvollisuutta soitella kotiin sieltä.
Ettei vaan perheessä olisi 3 viikon ikäinen lapsi?
Kyllä mun miehelläni on oikeus katoilla välillä, vaikka en sitä itse harrastakaan. Vuosien saatossa "katoilu" on tullut jo tutuksi, enkä enää kanna huolta miehestä niinkuin alussa. Tiedostan että miehen lähtiessä parille saattaa matka venähtää monen päivän mittaiseksi.
Mutta viittaatko prinssi Williamiin?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 22:45"]
Kyllä mun miehelläni on oikeus katoilla välillä, vaikka en sitä itse harrastakaan. Vuosien saatossa "katoilu" on tullut jo tutuksi, enkä enää kanna huolta miehestä niinkuin alussa. Tiedostan että miehen lähtiessä parille saattaa matka venähtää monen päivän mittaiseksi.
[/quote]
Pakko kysyä, että miten pystyt luottamaan tällaiseen mieheen?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 22:45"]
[/quote]
Pakko kysyä, että miten pystyt luottamaan tällaiseen mieheen?
[/quote]
Miten niin luottamaan?
Ihan kaikki ei ole kyllä reilassa jos perheellinen mies "katoilee" useinkin päiväkausiksi. Ei se ole normaalia perhe-elämää, se on piittaamattomuutta läheisistä, en tajua kuinka joku nainen, äiti edes kehtaa sanoa miehensä olevan tuota lajia. Tuskin tulee päättymään kovin hyvin.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 23:05"]
Ihan kaikki ei ole kyllä reilassa jos perheellinen mies "katoilee" useinkin päiväkausiksi. Ei se ole normaalia perhe-elämää, se on piittaamattomuutta läheisistä, en tajua kuinka joku nainen, äiti edes kehtaa sanoa miehensä olevan tuota lajia. Tuskin tulee päättymään kovin hyvin.
[/quote]
Kutsutaan myös päihdeongelmaksi, riippuvuudeksi ja alkoholismiksi
t: kokemusta on
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 23:05"]
[/quote]
Me ei tykätäkään normaalista. Hyvin on meidän parisuhde toiminut jo yli 20 vuotta. :)
mutta nyt oli kyse yhden viikonlopun kestävästä `katoamisesta´.-ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 23:11"]
mutta nyt oli kyse yhden viikonlopun kestävästä `katoamisesta´.-ap
[/quote]
En usko, että tässä nyt on mistään kummemmasta kyse. Onko puhelin siis kiinni, vai eikö vaan laita viestejä tai soittele?
ei itse ole pitänyt yhteyttä enkä itsekään viitsi sitten ´häiritä´ illanviettoa..-ap
paska mies