Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt loppui laihuus, haluan tulla läskiksi! Neuvoja kaivataan.

Vierailija
10.08.2013 |

Haluan vähintään 150 kg massaa. Rasvaprosentti saisi huidella siellä 50 paremmalla puolella. Mitä minun pitää tehdä, ahminko vain hamppareita ja kolaa aamusta iltaan? Kumpi on parempi, karppaus vai sokeripitoinen ruoka? Voinko harrastaa ollenkaan liikuntaa, edes jääkaapille asti kävellen? Onko kenelläkään kokemusta?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, kun alat syödä leipää. Viljalla ne possutkin lihotetaan.

Vierailija
22/28 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin ateriankorvausjuomat ja proteiinipirtelöt. Kunnon voimannosto lyhyillä sarjoilla ja maksimipainoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 22:49"]Vaihda vuorotyöhön ja sekoita unirytmisi. Itse lihoin näin 10 kg yhden talven aikana. Olin koko ajan sellaisessa pöhnässä, en koskaan kunnolla hereillä enkä koskaan taas kunnolla unessa.

[/quote]

Hassua, mulla tää toimi päinvastoin :D

Vierailija
24/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovu turhasta liikunnasta, aloita reiluhko ryyppääminen, suosien esim kermaliköörejä ja ala mättämään krapulaan pitsaa, sipsiä ja karkkia. Aloita myös joku lääkitys, esim Ketipinor. Eiköhän se siitä.

Vierailija
25/28 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ennen perheenäiti, mutta nyt juon päivittäin ja olen menettänyt työpaikan. Lapset otettiin huostaan ja mullakin painoa tullut kymmenessä vuodessa 200kg...

Syön kamalasti, koska se on kivaa ja tuottaa mielihyvää. Tässä ruokarytmi:

Aamupala: 1,5 kokispullo pussillinen paahtoleipää, paketillinen lihapiirakoita...

Lounas: hesessä 3 kerrosta, yhteensä 3 litraa limsaa...

Välipala: kaljaa

Päivällinen: pari perhepizzaa, kuohuviiniä, ja kebabia. Jälkkäriksi kolme pakettia jäätelöä.

Illalla: 24- pack olutta, viisi pussia sipsejä, 5 levyä suklaata, muutama pussi karkkia...

Yöllä: napostelua

Mun ongelmahan on siis loputon nälkä... Saatan illalla syödä yli 40000 kalorin edestä ruokaa ja tilata pikaruokaa 5 kertaa. Rahaa menee päivässä ravintoloihin yli 200€ :)

En siis käytä vaatteita, en edes alusvaatteita, pyydän naapuria käymään kaupassa puolestani.

Lihotin 3 lastani sairaalloiseen ylipainoon ( ikää nyt 18, 16, 21)

Tykkäsin kun voin vain tuputtaa ruokaa.

Vanhin lapsista painoi 10 v 76 kiloa ja oli 140cm.

Keskimmäinen oli 8 vuotiaana 78 kiloinen ja 128 cm... Lintsasi koulusta kun minä ruokin häntä päivät illat

Nuorin oli sairain 6 vuotiaana 125cm

Ja painoa yli 80 kiloa. Annoin ruokaa aamiaisella yli 10000 kalorin edestä ja ei ole käynyt koulussa kuin kaksi päivää...

Lapsi ei ole ollut kahteen vuoteen kuin kaksi kertaa ulkona. Ei myöskään käyttänyt vaatteita ja annoin rahaa 1000€/1 kilo lisää. Kuukaudessa sai jopa 10 kiloa lisää. Ostin ihan kaiken hänelle ja joulunakin hän oli ainoa joka sai lahjoja. Ei tehnyt muutakuin nukkui ja söi. Silloin rahaa heseen meni yhdelle aterialle yli 500€. Päivässä 2500€. Lainasin rahaa naapurilta, joka on rikas vuoden aikana yli 900000 euroa.

Sosiaalitoimisto otti lapsen :)

Vierailija
26/28 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin tätä dieettii ja aivan helvetin hyvä, bmi 200 = sairaalloisen lihava. 3kk meni ja nyt tässä tilanteessa, kiitos sinulle!

Vierailija
27/28 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa lihoa on aloittaa laihduttaminen. Se nostaa kortisolitasoja koska laihduttaminen stressaa ja käytännössä pysäyttää aineenvaihduntasi ja silloin kaikki on pelkkää plussaa mitä syöt, syöt miten vähän tahansa.

Vierailija
28/28 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjallisuudessa tunnetaan runsaasti tapauksia, että ihmiset joilla ei koskaan ole ollut lihomistaipumusta eivät yksinkertaisesti pysty lihottamaan itseään vaikka itkien pakottaisivat itsensä ahtamaan joka päivä.

Sen sijaan on todella yleistä, että normaalipainoiselle kehittyy lihomisongelma kun yrittää laihduttaa. Suosittelen siis sitä. Laihduta mahdollisimman kestämättömällä ja epäterveellisellä tavalla. AVlta löytyy monta tuoretta ketjua joissa vinkkejä. Etenkin jos sun näläntunteesi toimii hyvin, aloita sen sekoittamisesta jollain hörhödieetillä.