Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppui laihuus, haluan tulla läskiksi! Neuvoja kaivataan.

Vierailija
10.08.2013 |

Haluan vähintään 150 kg massaa. Rasvaprosentti saisi huidella siellä 50 paremmalla puolella. Mitä minun pitää tehdä, ahminko vain hamppareita ja kolaa aamusta iltaan? Kumpi on parempi, karppaus vai sokeripitoinen ruoka? Voinko harrastaa ollenkaan liikuntaa, edes jääkaapille asti kävellen? Onko kenelläkään kokemusta?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta haribon irtokarkkeja 1 kg ja napostele iltapalaksi joka ilta- näin itse lihoin aikanaan, nyt bmi 30

Vierailija
2/28 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda vuorotyöhön ja sekoita unirytmisi. Itse lihoin näin 10 kg yhden talven aikana. Olin koko ajan sellaisessa pöhnässä, en koskaan kunnolla hereillä enkä koskaan taas kunnolla unessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeria, sokeria, sokeria. Kaveriksi vaaleaa leipää ja kaikkea mahdollista roskaruokaa. Älä juo mitään muuta kuin limua. Ja hanki itsellesi paha stressi, sekin lihottaa.

Vierailija
4/28 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla stressi laihduttaa, koska silloin ei tee mieli syödä.

Vierailija
5/28 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota syöminen elämäntavaksi. Mutusta joka välissä jotakin ja vedä limsaa pitkin päivää. Elimistö tottuu siihen kyllä, vaikka aluksi voi ällöttää ja oksettaa. Ruoka mieluiten roskaruokaa, rasvaista, suolaista ja lisäaineilla höystettyä.

Voi tulla lihavuuden mukana kaikenlaisia ongelmia näillä keinoilla, mutta pitäisi toimia

Vierailija
6/28 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lihoin tässä vuoden-kahden aikana yli 20 kg. Tässä ohjeet: syö roskaruokaa. Jos johonkin ruoka-annokseen (esim. makkaraperunat tai ranskalaiset) on mahdollista ottaa lisädippi tai majoneesi niin ota! Hae pizzaa kotiin pikkunälkään, mieluusti se perhepizza. Kun maha tulee täyteen niin sitä voi sitten napostella pikkuhiljaa. Muista myös syödä iltapala vaikka kello olisi jo kaksi yöllä, koska iltapalahan kuuluu syödä. Iltapalaksi kelpaa vaikka eineshamppari johon pistät kahta eri majoneesia ja lisäksi kermaista juustoa ja ketsuppia. Älä syö aamulla mitään. Juo pelkkää kahvia ja ehkä lisäksi pulla tai suklaapatukka. Pysyttele tyhjällä vatsalla klo 17.00 asti. Sen jälkeen ala mättää sapuskaa naamariin mielinmäärin. Osta suklaata ja sipsiä (muista dippi!) ja mutustele niitä joka välissä. Mieluusti tv:n ääressä jolloin syöt huomaamattasi enemmän kuin meinasitkaan. Kulje jokapaikkaan autolla. Nuku paljon päiväunia (jottet jouda lenkkeilemään) ja valvo myöhään. Syö suruun, syö iloon, syö vihaan ja ahdistukseen. Juo PALJON limukkaa ja mehuja. Ei koskaan vettä tai maitoa. Jos mahdollista, aloita jokin lihottava lääkitys ja perustele lihomisesi sillä jolloin voit syödä mitä tahdot (en nyt tahdo haukkua ketään joka on oikeasti lihonut lääkkeen vuoksi, mulla vaan itsellä kävi oikeasti noin).

Vierailija
7/28 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaruoka ei auta lihoamiseen ihmisellä, jolla ei ole taipumusta lihota. Teininä unohdin aina syödä ja paino putosi niin alas, että olisi pitänyt mennä ruokittavaksi letkulla. Kokeilin lihottaa itseäni kaikella mahdollisella paska ruualla, eikä mikään tehonnut. Minulla tehosi hyvin rytmin sekoittaminen, valvominen ja yhden aterian syöminen päivässä. Unohda napostelu, se on hyväksi ruuansulatukselle. Unohda roska ruoka. Syö riisiä, se lihottaa.

Vierailija
8/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun lihota 900 kiloa painavaksi lapseksi

Vierailija
9/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi, unettomuus, sokeri, ruoan korvaaminen kaikella piperryksellä. koko ajan jotain kurkusta alas, mutta ei kunnollista ruokaa. Niillä pääsee jo hyvään alkuun.

Vierailija
10/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että hankkisit itsellesi ns. feederin. He ovat perehtyneet huolella näihin asioihin.

Vierailija
11/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistele Magnumin uutukaisia ja muita nameja. Maistelu tarkoittaa siis runsasta syömistä.

Leipasi joka päivä iso tiikerikakku, laita runsaasti voita ja sokrua.

T. Römpsä Porvoost

Vierailija
12/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin keino on vaihtaa juomat limsoiksi, ei täytä vatsaa ja saa helposti paljon kaloreita. Myös suklaapatukoissa yms. on paljon energiaa tiiviissä muodossa.

Vierailija
13/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen roimaa alkoholinkäyttöä! Kyytipojaksi pizzaa ja kaikkea muuta mahdollisimman rasvaista runsaiden hiilihydraatteien kera. 

Alkoholinkäyttö vie samalla kätevästi unirytmin, myös tulee stressin aihetta työpaikan menetyksestä, ihmissuhteista ja rahahuolia tietysti päälle. 

Vierailija
14/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan tulla 15 kiloa painavaksi läskiksi!
Miten tulla tosi läskiksi voitko auttaa mua

Vierailija
15/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta, mitä porukkaa. Teidät pitäs kaikki vatkata spermaksi ja nussia uudelleen.

Vierailija
16/28 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tulee vatsavaivoja kaikista herkuista. Ostan itselleni melkein joka päivä suklaalevyn, mutten liho OLLENKAAN.

Mitkään roskaruoat ei auta!

(Ainakaan minua)

Syön, syön. Hyvin terveellisesti.

Mutta se ei hyödytä mitään!

Tarvitsisin vinkkejä lihomiseen, nimittäin olen laiha kuin mikä! Oon kyllä tässä kesän aikana lihonut 3kg, mikä on aikas paljon. :-)

Mutta haluan lihoa lisää,

joten vinkkejä mulle!

Vierailija
17/28 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö just sitä mitä nytkin mutta tuplaa annokset. Syö päivittäin suklaata.

Vierailija
18/28 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku muutaman tunnin yöunia, syö karkkia ja snägäri safkaa paljon päivittäin. Älä liiku hirveämmin. Jos juot niin juo vähän vettä enemmän limppareita yms.

Näillä keinoilla mä sain muutamassa kuukaudessa 30kg :(

Vierailija
19/28 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsaa miehesi herkkukätköt ja syö herkut.

Vierailija
20/28 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ruuan määriä eli venyttää vatsalaukkua.

Syö pizzaa joka päivä. Syö yksi kokonainen paahtoleipä paketti päivässä runsaan voin kanssa.