Kuinka kauan seksi kestää jos sitä on päivittäin?
Jos teillä on seksiä (lähes) päivittäin, niin kuinka kauan koko sessio alusta loppuun kestää?
Kommentit (10)
10-20 min. Minä saan aina aluksi suuseksiä ja loppu riippuu miehestä.
Rakastellaan joskus 20 kertaa vuorokauden aikana, joskus voi kestää 40 minuuttia, joskus ihan vain pikaiset 5 min.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 21:03"]
Rakastellaan joskus 20 kertaa vuorokauden aikana, joskus voi kestää 40 minuuttia, joskus ihan vain pikaiset 5 min.
[/quote]
Huh, 20 x 40 min = 800 minuuttia eli 13, 33 minuuttia! Missä välissä ehditte käymään töissä? Entä milloin nukutte?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 21:03"]
[/quote]
Huh, 20 x 40 min = 800 minuuttia eli 13, 33 minuuttia! Missä välissä ehditte käymään töissä? Entä milloin nukutte?
[/quote]
Korjaan 13,3 tuntia!
En kyllä jaksaisi millään moista tahtia.
20 kertaa päivässä... Miten se on edes mahdollista? Siis miehelle. Vai tuleeko se mies joka kerran?
Meillä kestää aina vähintään 20min, siis ilman mitään erikoisempia lämmittelyjä. Mies ei ole mikään pikainen tapaus ja kyllä kelpaa;) tietysti jos on jo neljäs kerta päivässä niin voi olla vähän nopeampi.. Tai vastaavasti kestää vielä kauemmin.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 20:53"]
[/quote]
Eikö mies saa suuseksiä? Eli mies joutuu ensiksi hoitelemaan sinut ja sitten itsensä? Mitäs sinä teet? Makaat selälläsi?
esileikkeineen kaikkieen yleensä 1-2 h. useampi yhdyntä aina välillä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 20:53"]
[/quote]
Eikö mies saa suuseksiä? Eli mies joutuu ensiksi hoitelemaan sinut ja sitten itsensä? Mitäs sinä teet? Makaat selälläsi?
[/quote]
mitä se sulle kuuluu? jos nainen ei esim saa orgasmia yhdynnässä on ihan oikein että mies nuolee eka orkut naiselle ja sitten naidaan. nainnissa on nainenkin normaalisti mukana, ei se lahnailu nyt niin yleistä ole.
365 päivää?