Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaa kertaa kirpparille, miten tuo hinnoittelu..

Vierailija
10.08.2013 |

Myykö mikään tavara yli 5 eurolla? Esim. silkkinen mekko, käyttämätön tai uudet kengät..? Oon ymmärtänyt, että jos laittaa liikaa hintaa, tavara vaan seisoo. Miten hinnoittelisitte

- mekot

- kengät

- laukut

- kirjat

- korut

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri

Vierailija
2/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut hienot voi hinnoitella kovemmin. Peruskama pitää hinnoitella niin, ettei kirpaise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnoittelu riippuu tuotteen kunnosta, merkistä, "tyylikkyydestä" jne. Kiertele vaikka etukäteen samalla kirpputorilla ja katsele miten muut ovat hinnoitelleet.

Vierailija
4/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain olen törmännyt ehdotukseen, jossa hinnat suositeltiin olevan 10-20 % tuottteen todellisesta arvosta.

Vierailija
5/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vaatteen tai tavaran merkistä, ja itse tavarastakin toki. Kyllä uusista kengistä tai vaatteesta saa helposti 5€, samoin käytetystä mutta hyväkuntoisesta talvitakista. Kirjoista tuskin saa paria euroa enempää tai itse en ainakaan maksaisi.

Vierailija
6/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin paljon vaatteesta. Jos tuote on houkutteleva, kaunis väri, kuvio,materiaali, suosittu merkki, muodikas jne niin tottakai voi laittaa enemmän hintaa. 

Olen ostanut kirpparilta 15e kevättakin tytölle koska väri oli niin kaunis ja kunto uudenveroinen, kerran ostin Ticketin toppahaalarin 40e.lla, sekin oli niin kivanvärinen ja lähes uudenveroinen. 

Jos kirpparilla käy paljon asiakkaita niin todennäköisesti houkuttelevat tuotteet menevät hieman korkeammallakin hinnalla. Olen huomannut että esim. Käytetyt ja käytetyn näköisetkin me&i paidat ovat melko kalliita (8-15e) , itse en niin paljoa niistä halua maksaa, mutta kyllä niille taitaa ostajat löytyä!

Vierailija
7/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten vaatteet menee aika huonosti. Tänään juuri Tesomalla katselin kirpparilla, kuinka pöytien välillä ON EROA. Kun ekana käteen tulee jotain tolkuttoman kiskurihintaista, niin se oli sitten siinä koko pöytä, vaikka tuo yksi tuote voisi olla ihan vahingossa ylihinnoteltu. Sitten taas jos eka tavara on edullinen, sitä alkaa tutkia ja hyväksyä ne hinnat paljon paremmin.

Esimerkkinä tältä päivältä: Hilfingerin huppari, haaleaksi ja nyppyiseksi pesty, 12 Euroa. Juu, mitäköhän myyjä ajattelee? Mä en edes Eurolla ottaisi sitä, kun oli niin kulahtanut jo.

Vierailija
8/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisimman pieneksi. aikluisten vaatteet menee todella huonosti, paitsi silloin jos on oikeanlainen kiva väri ja joku tosi uusi ja trendikäs

laukut  ja kengät yleensä menee parhaiten