Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulutko Meriläinen-Liedes sukuun? Tai Jaakko Ilkan sukuun?

Vierailija
10.08.2013 |

Meriläinen-Liedes sukuun kuuluu kuulemma 150000 ihmistä, ja Jaakko Ilkan jälkeläisiäkin on paljon.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Jaakko Ilkan sukuun kuulun suoraan alenevassa polvessa! Jännittävää.

Vierailija
2/14 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen joskus harkinnut sukututkimuksen aloittamista, mutta pelkään sen vievän liikaa aikaa. Jostain oikein innostuttuani nimittäin kulutan siihen kaiken mahdollisen ajan ja tärkeämmät asiat jäävät hoitamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuulun Jaakko Ilkan sukuun. 

Vierailija
4/14 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaan sukuun kuulun, tosin en ole sukukokouksiin ym. ikinä osallistunut. Ei kiinnosta.

Jaakko Ilkankin sukuun voin kuulua, sillä äidin suku on samoilta paikoilta kotoisin, tutkittu sitä ei kuitenkaan ole. Pitäis varmaan joskus tsekata, että miten on :)

Vierailija
5/14 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun Jaakko Ilkan sukuun, suoraan alenevassa polvessa minäkin.

Vierailija
6/14 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, en tiennytkään että tämä on NÄIN yleistä. Minäkin kuulun Jaakko Ilkan sukuun suoraan alenevassa polvessa. 

Vierailija
7/14 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulun Jaakko Ilkan sukuun, myös suoraan alenevassa polvessa, liityin oikein siihen sukuseuraankin, mieheni taas kuuluu tuohon Meriläinen-Liedes sukuun. Jaakko Ilkan suvusta on tulossa uudistettu kirja kai nyt syksyllä ja Meriläinen-Liedes suvun kirja on jo valmistunut nyt kesällä, pitää hakea se kirjastosta, on varmasti mielenkiintoisia juttuja. Aloin tutkia sukua kun äitini oli jo oma sukuaan tutkinut aika pitkälle, minä olen nyt tutkinut miehen sukua, ja oman isäni sukua, nettiohjelmalla se on helppoa. Ajattelin että on lapsille hyvä lahja, kun he ovat niin vanhoja että alkaa juuret kiinnostaa, on työ jo valmiiksi tehty. Myös mieheni vanha äiti varmasti ilahtuu kun näkee työni tulokset. Aikaa kyllä saa menemään pelkästään netin ääressä, siihen jää koukkuun :)

Parasta on se kun saa jotain tietoja että minkälaisia ihmisiä esi-isät ovat olleet, ammatti kertoo jo paljon, ja on jännä miettiä miten on geenit periytyneet sukupolvelta toiselle. Myös se on jännää kun löytää tuttuja ihmisiä joille on sukua. ap

Vierailija
8/14 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa?! Täälläkin yksi Jaakko Ilkan jälkeläinen. En tiennytkään, että meillä on av:lla sukukokous :D

Vierailija
9/14 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ollaan serkkuja kaikki! ap

Vierailija
10/14 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain avioliiton kautta. Mies ja tietty lapset ovat Ilkan sukua. Miehen setä asuu ilkkalan mailla.

Vierailija
11/14 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Ilkan sukulaiset yhtykää!

Vierailija
12/14 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jälleen yksi suoraan Jaakko Ilkasta polveutuva.

Vierailija
13/14 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän kaikkien vanhemmat Ilmajoen suunnalta?

Vierailija
14/14 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 21:25"]

Onko teidän kaikkien vanhemmat Ilmajoen suunnalta?

[/quote]

Mun ainakin on. t. ysi