Toivon vilpittömästi, että maapalloon törmäisi iso asteroidi,
jotta kaikki tämä kärsimys loppuisi kertarysäyksellä. Asteroidi olisi siis niin iso ettei maapallolle jäisi mitään elollista. Miettikää kaikkia lapsia, jotka kärsivät julmuuksista, pedofiliasta, sodasta, nälästä. Suomessakin on niin paljon kärsimystä eikä ne edes tule julki. Miettikää lapsiraukkoja, jotka ovat joutuneet seksiuhreiksi, pienet jopa muutaman vuoden ikäiset. Hullut filmaa lapsiseksileffoja, pikkupojat pakotetaan sotilaiksi tappamaan jo 10-vuotiaina.
Ne joutuu kärsimään niin paljon, että parempi kun kaikki loppuisi.
Kommentit (34)
Kuka jää kaipaamaan jos ihmiskunta häviää? Ei niin kukaan.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 21:30"]
Ai että on itsekästä haluta pahuus pois elämästä. Realistisesti ainoa keino siihen on hävittää koko elämä. Nimenomaan on epäitsekästä luopua elämästään sen takia, ettei kenenkään enää koskaan tarvitse kärsiä, ja tarkoitan niitä kärsimyksiä mistä teillä ehkä parilla voi olla jotain hajua.
[/quote]
Olet lievästi sanottuna outo...
Riittäis kun tippuisi tonne atlantin väärälle puolelle, niin tuska maailmassa vähenisi jo 70%
Aloituksessa puhutaan vain lasten kärsimysten parantamisesta. Eikö siis asteroidia parempi vaihtoehto olisi sulloa kaikki maailman lapset laivaan ja upottaa se? Turha aikuisia tappaa kun vain lapset kärsivät.
22, tottakai olen toivonut, et pahantekijät kuolisi, mutta ei kai kukaan ole niin naiivi, että luulee siten voivan käydä. Ihan realistista on, et asteroidi törmää maahan, joten sen toivominen on luontevaa.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 21:37"]
Aloituksessa puhutaan vain lasten kärsimysten parantamisesta. Eikö siis asteroidia parempi vaihtoehto olisi sulloa kaikki maailman lapset laivaan ja upottaa se? Turha aikuisia tappaa kun vain lapset kärsivät.
[/quote]
Vielä parempi idea on tunkea vain kärsivät lapset (ja miksei aikuisetkin) siihen laivaan ja upottaa. Antaa niiden jatkaa elämää jotka elämästään tykkäävät.
Ai sä oot näitä hulluja "kouluampujia".
Aiotko vain toivoa tota asteroidijuttua, vai meinaatko tehdä jotain "epäitsekästä"?
AP on oikeassa, kaikki kärsimys ja ihmiskuntaa vaivaavat ongelmat ratkeaisi riittävän isolla asteroidilla. Olen itsekin ehdottanut luontohihhuleille että tapettais kaikki eläimet jotta eläimiin kohdistuvat rikkomukset ja kärsimykset saadaan lopetettua. Jostain syystä ehdotus ei herätä kovin suurta innostusta, vaikka se on yksinkertainen ja looginen ratkaisu. Ehkä luontoihmiset eivät itse asiassa haluakaan pelastaa eläimiä kärsimyksiltä, koska sitten he eivät voi enää valittaa mistään asiasta. Ne tekopyhät paskiaiset.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 01:00"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 13:36"]
jotta kaikki tämä kärsimys loppuisi kertarysäyksellä. Asteroidi olisi siis niin iso ettei maapallolle jäisi mitään elollista. Miettikää kaikkia lapsia, jotka kärsivät julmuuksista, pedofiliasta, sodasta, nälästä. Suomessakin on niin paljon kärsimystä eikä ne edes tule julki. Miettikää lapsiraukkoja, jotka ovat joutuneet seksiuhreiksi, pienet jopa muutaman vuoden ikäiset. Hullut filmaa lapsiseksileffoja, pikkupojat pakotetaan sotilaiksi tappamaan jo 10-vuotiaina.
[/quote]
Minulla on monesti ollut sama toive. Omaa lasta ajattelen kuitenkin ja toivon hänelle hyvää elämää.
Ihmettelen kuinka niin monet voivat täysin sivuuttaa nämä oikeasti oikeille lapsille tapahtuvat hirveydet ja läpistä jostakin positiivisesta ajattelusta.
Todellakin, hyvinvoiva etuoikeutettujen joukko on vähemmistönä maailmassa ja kärsiviä on enemmistö.
Minusta olisi kohtuullista, että tämä maailma katoaisi jotta kidutettujen kärsimys loppuisi.
[/quote]
Minusta kovin ristiriitaista. Sinä toivot omalle lapsellesi kaikkea hyvää mutta kuitenkin toivot hänen kuolevan, jotta ne jokunen miljoona (?) lapsi ei kärsi. Mitä mieltä luulet lapsesi olevan tuosta? Vai kannattaisiko lasta opettaa edes yrittämään parantaa maailma? Eikö meidän kaikkien pitäisi tehdä niin? Ei se tapahdu hetkessä mutta ehkä hiljalleen.
En minä sulje pois mielestäni kaikkea pahuutta mutta yritän omalta osaltani ennaltaehkäistä sitä ja tukea edes muutaman lapsen elämää. Minä näen maailmassa kuitenkin paljon hyvääkin. Ehkä tekin näette kun avaatte silmänne.
[/quote]
Käytännössähän elämä menee noin, yrität selvitä ja taata lapsellesi hyvän elämän ja jos omaat myötätuntoa yrität tehdä oman osasi ja autta muitakin. Joskus joku kärsimys saa sinut kuitenkin tajuamaan, että jokaikinen maailman kärsivä on yksilö joka yhtälailla on haaveillut hyvästä ja jokainen lapsi on kuin omasi. Kärsimyksen voi unohtaa ja sivuuttaa kun pystyy ajattlemaan kärsiviä ikäänkuin erinlaisina ihmisinä, mutta jos hetken edes tajuat,e ttä he ovat kuin sinä itse tulee todella kammottava olo. Jos joudut itse kärsimään joskus ilman apua tajuat sen kauheuden mitä on kärsiä vailla hyvyyttä ympärillä. Tällöin tajuaa, että tässä maailmassa on liikaa pahuutta ja liian vähän hyviä ihmisiä jokta kykenevät katsomaan ylös omasta navastaan.
Tälläisen ajatusketjun jälkeen toive asteroidista on ymmärrettävä koska se on mahdollsempi kuin se, että ihmiset muuttuisivat.
[/quote]
Minulla on monesti ollut sama toive. Omaa lasta ajattelen kuitenkin ja toivon hänelle hyvää elämää.
Ihmettelen kuinka niin monet voivat täysin sivuuttaa nämä oikeasti oikeille lapsille tapahtuvat hirveydet ja läpistä jostakin positiivisesta ajattelusta.
Todellakin, hyvinvoiva etuoikeutettujen joukko on vähemmistönä maailmassa ja kärsiviä on enemmistö.
Minusta olisi kohtuullista, että tämä maailma katoaisi jotta kidutettujen kärsimys loppuisi.
[/quote]
[/quote]
Luulenpa, että ap ja itsekkin yritän tehdä sen minkä voin kärsimyksen lieventämsieksi. Itselläni ei ole valtaa eikä rahaa auttaa riittävästi. Maailmassa tuntuu olevan vallalla enemmän itsekkyys kuin halu edes huomata mitään mikä pilaa omaa positiivista energiaa.
En näe mitään riittävän suurta muutosta ihmisten asenteissa jotta uskoisin ihmisten hyvyyteen. Toivon todella , että on Jumala joka tulee tuomitsemaan pian tämän maailman.
[/quote]
[/quote]
Minusta kovin ristiriitaista. Sinä toivot omalle lapsellesi kaikkea hyvää mutta kuitenkin toivot hänen kuolevan, jotta ne jokunen miljoona (?) lapsi ei kärsi. Mitä mieltä luulet lapsesi olevan tuosta? Vai kannattaisiko lasta opettaa edes yrittämään parantaa maailma? Eikö meidän kaikkien pitäisi tehdä niin? Ei se tapahdu hetkessä mutta ehkä hiljalleen.
En minä sulje pois mielestäni kaikkea pahuutta mutta yritän omalta osaltani ennaltaehkäistä sitä ja tukea edes muutaman lapsen elämää. Minä näen maailmassa kuitenkin paljon hyvääkin. Ehkä tekin näette kun avaatte silmänne.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 21:33"]
Eikö fiksumpaa olisi toivoa, että ne ihmiset jotka vahingoittavat lapsia tms kuolisi, eikä samalla ne jotka ovat "kunnollisia" ihmisiä. Huoh.
Idiootitkin vois samalla kuolla...
[/quote]A miten se tapahtuisi
Eikö fiksumpaa olisi toivoa, että ne ihmiset jotka vahingoittavat lapsia tms kuolisi, eikä samalla ne jotka ovat "kunnollisia" ihmisiä. Huoh.
Idiootitkin vois samalla kuolla...