Toivon vilpittömästi, että maapalloon törmäisi iso asteroidi,
jotta kaikki tämä kärsimys loppuisi kertarysäyksellä. Asteroidi olisi siis niin iso ettei maapallolle jäisi mitään elollista. Miettikää kaikkia lapsia, jotka kärsivät julmuuksista, pedofiliasta, sodasta, nälästä. Suomessakin on niin paljon kärsimystä eikä ne edes tule julki. Miettikää lapsiraukkoja, jotka ovat joutuneet seksiuhreiksi, pienet jopa muutaman vuoden ikäiset. Hullut filmaa lapsiseksileffoja, pikkupojat pakotetaan sotilaiksi tappamaan jo 10-vuotiaina.
Ne joutuu kärsimään niin paljon, että parempi kun kaikki loppuisi.
Kommentit (34)
Siinähän toivot.
Ei kiinnosta maailmantuskasi tippaakaan.
no eipä ole korjaamiset vaikuttaneet. Ja se, että niitä on ollut aina ei muuta asiaa mihinkään. Nyt on korkea aika lopettaa kaikki tuska.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 13:42"]
no eipä ole korjaamiset vaikuttaneet. Ja se, että niitä on ollut aina ei muuta asiaa mihinkään. Nyt on korkea aika lopettaa kaikki tuska.
[/quote]
No lopetapa.
Minäpä en halua. Haluan, että omat lapseni saavat mahdollisuuden elää ja kasvaa, toivottavasti ihan vanhuksiksi asti.
Ei ole heidä syynsä jos maailma on epäreilu paikka.
Nro 3, ei se tuska mulla ole, vaan niillä kärsijöillä kuten esim. Erikalla, joka onneksi pääsi pois kidutuksesta. Onko mielestäsi oikein, että täällä porukka elää onnellisena sillä aikaa, kun miljoonat muut kidutetut lapset kärsii?
5, ai muuttua asteroidiksi? Mikään muu ei pysty kärsimyksiä lopettamaan.
Totta puhuen minäkin toivoisin jo maailmanloppua. Aivan hullu paikka tämä maapallo.
Ei täällä ole pakko elää. Mutta jättäkää muut rauhaan.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 13:44"]
Nro 3, ei se tuska mulla ole, vaan niillä kärsijöillä kuten esim. Erikalla, joka onneksi pääsi pois kidutuksesta. Onko mielestäsi oikein, että täällä porukka elää onnellisena sillä aikaa, kun miljoonat muut kidutetut lapset kärsii?
[/quote]
On.
Ja minä elän onnellisena.
Vittu että olette itsekkäitä. Tulkoot kaikki kidutetut sielut teitä piinaamaan. Ja hei, ei se ketään auta, jos mä muutan Marsiin, et tajunnut pointtia ollenkaan.
ja sinä, joka nautit siitä, että Erikan kaltaisia kidutettavia lapsia on maailma pullollaan, niin onneksi tulet mätänemään helvetissä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 15:01"]
Vittu että olette itsekkäitä. Tulkoot kaikki kidutetut sielut teitä piinaamaan. Ja hei, ei se ketään auta, jos mä muutan Marsiin, et tajunnut pointtia ollenkaan.
ja sinä, joka nautit siitä, että Erikan kaltaisia kidutettavia lapsia on maailma pullollaan, niin onneksi tulet mätänemään helvetissä.
[/quote]
-En nauti.
-Helvettiä ei ole olemassa
Tuollaista toivoo yleensä silloin, jos itsellä menee huonosti. Jos menee hyvin, niin mieluummin haluaa tehdä jotakin huonompiosaisten hyväksi, tuskin maailmanlopun toivominen paljoa auttaa jotain kärsiviä mutta (yleensä) elämänhaluisia lapsia. Joten jos ap toivot kaiken loppuvan, niin mieti mikä elämässäsi mättää.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 15:01"]
[/quote]
mistä sinä muka kuvittelet tietäväsi että helvetti olisi olemassa? meistä KUKAAN ei tiedä kuoleman jälkeen on. saakelin pölvästit. jos olet uskovainen, niin se ei ole mikään absoluuttinen totuus että on olemassa taivas ja helvetti. Se on vain omassa päässäsi totta.
Eksä nro 16 tajua, että helvetissä mätäneminen on negatiivinen sanonta, millä ei ole mitään tekemistä minkään vitun uskonnon kanssa.
Vai ihan "vitun" uskonnon takia. oletko kenties 15 vuotias?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 20:39"]
Vai ihan "vitun" uskonnon takia. oletko kenties 15 vuotias?
[/quote]
Minulta ei kysytty, mutta puhun "vitun" uskonnoista kyllä, ikää on yli 40.
Ai että on itsekästä haluta pahuus pois elämästä. Realistisesti ainoa keino siihen on hävittää koko elämä. Nimenomaan on epäitsekästä luopua elämästään sen takia, ettei kenenkään enää koskaan tarvitse kärsiä, ja tarkoitan niitä kärsimyksiä mistä teillä ehkä parilla voi olla jotain hajua.
Noita mainitsemiasi asioita on ollut maailman sivu. Nykyään siitä on alettu välittää ja tilannetta korjata.