Mies katsoi alapäätäni ja hymähti halveksuvasti
Riitoja ei ole ollut, tuota ennen naitiin. Mitä tuo tarkoittaa?
Kommentit (34)
Jos sä makoilit jotenkin liian rehvakkaasti ja syntisesti reva levällään?
Mies on pohjimmiltaan synninpelkoinen pyhäkoulupoika?
Ehkä siihen on olemassa hyvä syy, että ei kannata sheivata. Ja sillekin, että seksiä harrastetaan aika paljon peiton alla ja pimeässä, paitsi kesällä.
Karmeaa elää parisuhteessa, jossa jokainen tuhahdus ylitulkitaan ja kysellään foorumeilla sen tarkoitusta.
Ainoa oikea vastaus tulee kun kysyt siltä aviomieheltäsi..on vähän erikoinen suhde kun ei voida puhua mutta sängyssä voidaan touhuta, uskomatonta puuhastelua!
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 17:03"]
Karmeaa elää parisuhteessa, jossa jokainen tuhahdus ylitulkitaan ja kysellään foorumeilla sen tarkoitusta.
[/quote]
No NIMENOMAAN. Ap:n on turha täällä asiaa taivastella, mistä me tiedämme ylitulkitsiko hän tai mitä miehensä sillä hetkellä ajatteli. Kysykööt mieheltään, perhana!
Miehellä huono itsetunto, jota yrittää pönkittää tuhahtelemalla.
Naurahti suu kiinni kun naiminen oli mukavaa. Naaman lihakset olivat vielä kireänä orgasmin jälkeen niin ilme ei ollut tunnistettavissa. Miksi jokaisen hengityksen ilmavirtauksen yhdistettynä kurkkuäännähdykseen pitäisi tarkoittaa jotakin universaalia asiaa. Eli siis hymähdys seksin jälkeen olisi jokaisen ihmisen äidinmaidossa opittu merkki suurista tunteista. Itse luulen että halveksija olet sinä, ja kohde sinä itse. Huonosta itsetunnosta kärsii usea suomalainen ja tämä valitettavasti aiheuttaa ongelmia parisuhteissa, joissa lisäksi on kommunikaatio-ongelma.
Tai voihan olla, että olen väärässä ja alapäähän vilkaisu, hymähdys ja pikkuhousujen nakkaaminen merkitsee parisuhdekontekstissa toisen inhoamista ja huolta maailman ekonomisesta tilanteesta ja/tai jotakin muuta vielä abstraktimpaa.
Miehet haluaa ja halveksii märkää käytettyä vittua. Sulla on valta. Se kannattaa muistaa :)
oot ansainnu sen, sul on ruma pillu!!
Se ei välttämättä johtunut mistään fyysisestä seikasta sussa vaan jostain syystä halveksui sitä että harrastit seksiä kanssaan vaikka olisi siitä tykännyt. Ehkä tyyppi halveksuu naisia yleensäkin tai halveksuu naisia joiden kanssa on harrastanut seksiä (huono itsetunto). Miten mies muuten käyttäytyy sua kohtaan?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 08:02"]
[/quote]
Ei sellaista ole olemassa miesten mielessä, ne on kaikki eilaisia ja kauniita.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 08:02"]
[/quote]
Ei sellaista ole olemassa miesten mielessä, ne on kaikki eilaisia ja kauniita.
Katso mitä hänellä on tarjolla ja naura makeasti.