Mies katsoi alapäätäni ja hymähti halveksuvasti
Riitoja ei ole ollut, tuota ennen naitiin. Mitä tuo tarkoittaa?
Kommentit (34)
Et oo sheivannu kahteen kuukauteen?
Mä haluan kuulla teidän teorioita asiasta.
Olin sheivannu pari päivää aiemmin
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 11:06"]
[/quote]
No, se oli varmaan punainen ja pilkuilla sen sheivauksen jälkeen.
Ootko varma että tuhahti halveksuvasti? Entä jos inahti himosta, nuo miehet kun joskus tuppaa päästelemään outoja ääniä...?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 11:08"]
Ootko varma että tuhahti halveksuvasti? Entä jos inahti himosta, nuo miehet kun joskus tuppaa päästelemään outoja ääniä...?
[/quote]
Kyllä mä olen ihan varma tästä asiasta. Ei taatusti ollut mitään himoa tuossa.
Tämä on tyypillistä naisten ajattelua. Kulmakarvojen asennosta vedetään herneet nekkuun. Sulla on suu millä kysyä.
N30
No kai tajusit tehdä saman sille? Vilkaiset hänen alapäätä, ja puistelet vaikka päätäsi vino hymy huulillasi...
Tuon jälkeen se nakkasi mulle alupöksyni lattialta. Kyllä mä vaan teen sellaisen päätelmän että näky herätti jonkinlaista inhoa. Mä vaan ihmettelen voiko tämä mies haluta jotain toista naista vai onko se homo vai jotain muuta?
En usko että kukaan mies käyttäytyy noin, ainakaan vaimonsa kanssa. Varsinkin tuo viimeinen kommentti on vähän "elokuvamainen"
tuhero turvoksissa panemisesta, eihän se mieltä ylentävä näky ole
Haaveili kunnon kyrvästä jonka voisi ottaa anukseensa.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 11:06"]
[/quote]Ehkä hän tykkäisi vähän aikuisemmasta lookista?
Paljaalla?
Eli tuliko sieltä alapäästä jotain ulos?
Mitäpä jos olisit nyt järkevä ja kysyisit. Että "jäin vähän ihmettelemään ilmettäsi eiliseltä - miksi hymähdit halveksuvasti minulle rakastelun jälkeen. Onko joku sinusta vialla?"
Minä veikkaan, että sinä ylitulkitsit. Sellainen hellä "höh..." voi olla ihan yhtä hyvin = "mitä mun nainen, meillä oli äsken kivaa" kuin että "no jo on sullakin onneton tuhero".
Ylipäätään auttaisi, jos opettelisit kysymään heti saman tien, jos jotain ihmettelet.
Mulle ei paljon hymähdeltäisi seksin jälkeen. Se olis ukko pihalle ja takaisin ei olisi tulemista.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 13:33"]
Mulle ei paljon hymähdeltäisi seksin jälkeen. Se olis ukko pihalle ja takaisin ei olisi tulemista.
[/quote]
Huvittaa noin korskeat kommentit... :D
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 13:33"]
[/quote]
Huvittaa noin korskeat kommentit... :D
[/quote]
Voihan sen sanoa nätimminkin: kultaseni, älä viitsi hymähdellä noin halveksuvasti. Nyt kipinkapin ulos tästä kämpästä. Muista ottaa tavarasi mukaan.
Parempi? :)
Kysy mieheltäs?