Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitan tupakoinnin vähentämisen tänään

Vierailija
12.08.2020 |

Normaalisti poltan 10-12 tupakkaa päivässä. Askissa on kuusi jäljellä. Tavoitteena polttaa tänään max 3, huomenna sama ja siitä lähtien olla ostamatta tupakkaa enää ikinä. Toivotaan, että onnistun.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä, 10 vuotta savuitta, entinen ketjupolttaja

Vierailija
2/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Mulla määrä sen kuin lisääntyy.

Kannattaa kokeilla nikotiinikorvaustuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! Mulla määrä sen kuin lisääntyy.

Kannattaa kokeilla nikotiinikorvaustuotteita.

Ei kannata, niihin jää pahemmin koukkuun. Kerrasta poikki on paras. ykkönen (ja useita lakkoja takana myös, nikotiinilaastarilla ja -purkalla)

Vierailija
4/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ajatella negatiivisia asioita tupakasta ja korvaa tupakka vaikka neulomisella. Käsille jotain tekemistä, kun tekee mieli tupakkaa.

Hyi, ei tee mieli tupakkaa, miten saatoinkaan joskus polttaa? Se on niin pahanhajuista ja luulin, että se auttaa hengittämään paremmin, mutta vieroitusoireiden päätyttyä henki on alkanut kulkemaan paremmin. Ihoni väri on hehkuvan kaunis. Haistan tuoksuja jotka olin jo unohtanut. Aistini ovat ikäänkuin palanneet lapsuuteen. Kunto paranee. Rahaa säästyy.

Vierailija
5/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala ajatella negatiivisia asioita tupakasta ja korvaa tupakka vaikka neulomisella. Käsille jotain tekemistä, kun tekee mieli tupakkaa.

Hyi, ei tee mieli tupakkaa, miten saatoinkaan joskus polttaa? Se on niin pahanhajuista ja luulin, että se auttaa hengittämään paremmin, mutta vieroitusoireiden päätyttyä henki on alkanut kulkemaan paremmin. Ihoni väri on hehkuvan kaunis. Haistan tuoksuja jotka olin jo unohtanut. Aistini ovat ikäänkuin palanneet lapsuuteen. Kunto paranee. Rahaa säästyy.

...Tupakointi tekee äänestä käheän ja vanhan kuuloisen. Esimerkkinä Hannele Lauri, Maija Vilkkumaa, tai Vesa Matti Loiri.

Vierailija
6/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin vaihtamalla ensin nikotiinittomiin savukkeisiin ja niistä suoraan lopettaminen. Nikotiinin vieroitusoireet kesti ehkä muutaman päivän melko lievänä, joten purkkaa on mielestäni ihan turha jauhaa viikkotolkulla. Oli yllättävän helppoa kun kesti ekat päivät.

Nim. 20 vuotta polttanut noin 15 per päivä

Vierailija
7/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Itse lopetin jostain syystä kiukulla ja nakkasin röökiaskin roskiin tien varrella P-paikalla.

Tuli jostain päähänpistosta mitta täyteen 3v sitten :)

Vierailija
8/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan sen tupakan tilalle keksiä jotain tekemistä. Muuten tupakasta voi olla vaikea päästä irti.