Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetunnosta

JanPK
12.08.2020 |

Hei mä oon alkanut haluamaan tehdä videoita, joissa puhun ja käsittelen eri aiheita yms. En oo ennen uskaltanut nettiin tehdä mitään avoimia videoita, mutta nyt on tullut rohkeutta elämään. Tein videon itsetunnosta ja sen merkityksestä mun elämässä ja siihen vaikuttaneet asiat. En tiedä kiinnostaako se ketään, mutta itselle se on tapa käsitellä ja omatoimi terapiaa ja toivon, että joku saisi siitä jotain itselleen.

Tykkäisin saada kommentteja sisällöstä ja mielipiteitä aiheesta ja kokemuksista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hetken aikaa katsomassa. Vaikutat mukavalta ihmiseltä ja hienoa, että jaksat käsitellä itsetuntoon liittyviä asioita.

Visuaalisesta puolestan sen verran, että aseta kamera jonkun verran vielä kauemmaksi itsestäsi. Nyt on vähän kuin katselisi passikuvaa.

Jättäisin myös syömisen väliin. Minulla koskee korviin syömisäänet ja jos lipoo kielellä ruokajämiä suussaan. Se ei kuulosta kivalta. Se myös herättää ajatuksia, miten sinulle on täysin yhdentekevää katsooko kukaan videoitasi.

Jatka ajatuksien kanssa samaan malliin, Hyvä aloitus!

Vierailija
2/4 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentista. Joo ymmärrän, että syöminen videolla aika ällöttävää. Voisin kyllä jatkossa panostaa enemmän itse sisältöön. Teen aika harraste mielessä ja samalla oli tarkoitus testata sushia videolla, mutta sitten se vain droppasi laatua enkä edes arvostellut tuotetta.. mutta pitää alkaa kehittämään itseään tässäkin lajissa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoa sellaisesa muodossa kun se meille on terminä myyty ei ole olemassa!

Ihmisellä on vain kokemusia siitä, kuinka varma olo hänellä on tietyn ja tietynlaisissa tilanteissa. Terveen itsekkyyden omaava henkilö sitten antaa itselleen luvan välttää niitä tilanteita, joissa kokee itsensä epävarmaksi. Ja tadaa, sitten hänen varmuutensa kasvaa.

Tee kaikille palvelus äläkä enää koskaan puhu itsetunnosta. Puhu vaikkapa itsensä tuntemisesta, jookos.

Vierailija
4/4 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetuntoa sellaisesa muodossa kun se meille on terminä myyty ei ole olemassa!

Ihmisellä on vain kokemusia siitä, kuinka varma olo hänellä on tietyn ja tietynlaisissa tilanteissa. Terveen itsekkyyden omaava henkilö sitten antaa itselleen luvan välttää niitä tilanteita, joissa kokee itsensä epävarmaksi. Ja tadaa, sitten hänen varmuutensa kasvaa.

Tee kaikille palvelus äläkä enää koskaan puhu itsetunnosta. Puhu vaikkapa itsensä tuntemisesta, jookos.

Lisään vielä: Tulee olla tervettä itsekkyyttä välttää nimen omaan niitä henkilöitä tai sellaisen persoonallisuuden omaavia henkilöitä, joiden seurassa tai läsnäollessa olet epävarma. Tilanteen luonnehan määrittyy pitkälti sen mukaan keiden kanssa sitä olet kokemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan