Tyyppi palaa lomalta: "Ei se ehkä jälkeenpäin ollut niin hyvä idea, mutta päätin lähteä kuitenkin"
Kommentit (11)
Robert ei ilmeisesti jaksa ajatella elämässään paljoa muutakaan ja maailma sitten opettaa. Harmittaa, miten minä ja monet muut noudatamme suosituksia ja sitten kaikenlaiset robertit osoittavat täyttä ajattelun passiivisuutta hyvään tuuriinsa luottamalla. Täytyy toivoa, että Robert muistaisi lopun ikänsä miten joskus voi kantaa yhteisöllistä vastuuta kuin tuijottaa omaan napaansa.
Perus vantaalainen, näitä on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Robert ei ilmeisesti jaksa ajatella elämässään paljoa muutakaan ja maailma sitten opettaa. Harmittaa, miten minä ja monet muut noudatamme suosituksia ja sitten kaikenlaiset robertit osoittavat täyttä ajattelun passiivisuutta hyvään tuuriinsa luottamalla. Täytyy toivoa, että Robert muistaisi lopun ikänsä miten joskus voi kantaa yhteisöllistä vastuuta kuin tuijottaa omaan napaansa.
Hirveän montahan näitä ei tarvita, kun homma on taputeltu meidän kaikkien osalta. "Mä nyt vaan sit aattelin mennä, ei ehkä ois kannattanut, mutta mä nyt menin kuitenkin". Jotenkin tää korona vie kyllä uskon ihmiskuntaan kokonaan. Kuinka iso osa meistä ei itse asiassa juuri ajattele yhtään mitään? Tai ainakaan mitään muuta kuin itseään?
Tuo suhtautuminen on hirveön yleistä. Jotkut eivät vaan yksinkertaisesti tajua ajatella koronaa, ennen kuin on liian myöhäistä.
Se sentään on pysytelly jutun mukaan eristyksissä. Kuinka paljon sieltä tulikaan porukkaa joka viilettää parhaillaan ympäriinsä.
Mistä näitä elämän sankareita oikein sikiää?! Koko Suomi on ollut enempi-vähempi kiinni koko kevään ja osin kesälläkin, toinen aalto on alkamassa näillä näppäimillä ja sitten joku sankari lähtee lentäen lomalle. Voi hyvää päivää!! Tyypin älykkyydestä kertoo tosin jo sekin, että kehtaa vielä tulla nimellään ja naamallaan asiasta kertomaan julkisuuteen. Saihan sillä momenttinsa julkisuudessa juu.
No mulla just tuttu selitti ulkomaan matkaansa sillä kun Suomessa on niin kallista. Jos ei ole varaa matkustaa onko väen väkisin tälläisenä aikana sitten matkustaa.
Musta tuntuu, että tässä tilanteessa ei oo oikeasti kovin hyvä idea tulla tunnustamaan mokaansa lehteen omalla naamalla. Monet ihmiset, minä mukaanlukien, ollaan aika vihaisia tyypeille, jotka toimii noin. Saattaa olla hyvä pysyä karanteenissa jo ihan siksikin, ettei joudu raivon kohteeksi. Ja en siis tietenkään tarkoita, että ketään oikeasti saisi haukkua tai uhkailla tmv, mutta mua ainakin hänen asemassaan vähän hirvittäisi, että tuleeko turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Se sentään on pysytelly jutun mukaan eristyksissä. Kuinka paljon sieltä tulikaan porukkaa joka viilettää parhaillaan ympäriinsä.
Juu, vaikuttaa siltä, että puolet jengistä ei edes tiedä mikä on eristys, mikä on karanteeni ja mikä niiden ero on. Tai jos tietävätkin, jää sitten vielä uupumaan se ymmärrys, että ne koskevat myös itseä, eivät vain kaikkia muita.
Mä en kehtais tulla omalla naamalla lehteen tuota kertomaan.