Olen 31-vuotias nainen ja kamppailen yhden asian kanssa.
Eli lähteäkö suhteeseen 21-vuotiaan miehen kanssa, vai ei? No en minä edes tiedä minkälainen suhde siitä tulisi, ehkä seksisuhde tai vaan yhden tai kahden illan juttu.
En minä yleisesti tykkää nuoremmista miehistä, mutta joku tuossa nyt vaan viehättää niin paljon. Ei sitä osaa oikein ajatellakaan, että noin nuori oikeasti on. Tuntuis että jutut menee ihan yhteen tai ei mikään ainakaan häiritse.
Kyllähän sitä aina joskus tapaa näitä parikymppisiä tyyppejä, jotka vaikuttaa vanhemmille. Hän on yksi sellainen ja pidän hänestä tosi paljon. Ja olen ihastunut ja nyt mietin voisinko tavata hänet toistekin.
Myönnän, että haluaisin kokeilla minkälainen hän on sängyssä. En ehkä kertoisi kenellekään. Mitä mieltä olette, hän on niin ihana ja upea!
Kommentit (17)
Miksi et voisi kokeilla? Ethän siinä mitään menetäkään :)
Onko sulla lapsia?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 16:57"]
Miksi et voisi kokeilla? Ethän siinä mitään menetäkään :)
Onko sulla lapsia?
[/quote]
On, tai siis vain yksi. En vaan ole pitkään aikaan tavannut ketään miestä, joka mua kiinnostaisi. Nyt tapasin, mutta on mua paljon nuorempi. Ei mitään muuta estettä olisi, mutta tuskin haittaa jos pidetään vain kivaa yhdessä. Vaikka sellainen lyhyt romanssi.
Ap
Anna mennä vaan! Itseäni harmittaa vieläkin, että olen aikoinaan tyrmännyt ihania tyyppejä vain siksi, että ovat olleet muutaman vuoden nuorempia. Myöhemmin monet ystävät ovat menneet naimisiin itseään monta vuotta nuoremman miehen kanssa eikä tunnu olemaan mikään ongelma tuo ikäero.
Anna palaa! Ja onnea suhteeseen, jos siitä sellainen tulee. Nauti joka tapauksessa.
Helpottaa, että kaikki vastanneet ovat olleet sitä mieltä, että anna mennä vaan. Kukaan haukkunut epätoivoiseksi kehdonryöstäjäksi. Mun mielestä tuo mies on paljon ihanampi kuin kukaan muu kenet olen tavannut. Olin eräässä tapahtumassa ja hän tuli juttelemaan minulle aivan selvinpäin. Erittäin fiksu ja mukava, ja hyvin hyvin komea.
Ap
Lähipiirissäni sama asetelma johti ihan järkevän oloiseen avoliittoon. :)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 18:20"]
Onnea! Olen kateellinen.
[/quote]
Etkä ole!? Tai siis kiva kyllä kuulla miten ette yhtään kauhistele asiaa.. Miten täällä onkin nyt noin rentoa ja mukavaa porukkaa.
Liikaa aina ajattelen ihmisten mielipiteitä ja kun olen parille kaverille kertonut, että sellainen nuori mies haluaisi tavata mua, niin ne on silleen ounou. En sitten ole viitsinyt jatkaa, että mäkin haluaisin, ehkä :D
Ap
Ap, tahdon kertoa sinulle, että olet juuri nähnyt jotain vielä harvinaisempaa kuin himalajan salaperäisen lumimiehen; olet kohdannut rentoja ja mukavia ihmisiä internetin nimettömällä keskustelupalstalla. :-D
Eihän sinulla ap ole mitään menetettävää varsinkaan jos et heti huomenna esittele miestä lapsellesi. Nauti elämästä!
Tiedostan nyt kuulostavani varsinaiselta kukkahattutädiltä.. mutta en silti malta olla sanomatta mielipidettäni.
Tämä nuori mies voi olla ihan tosissasi kanssasi. Ja sitten, jos sinä olet vain sänkyseikkailua vailla, ei välttämättä koidu mitään hyvää. Tai entäs jos sinä ihastutkin, ja mies haluaa vain sänkyyn?
Miksi pitää ylipäätään heti hypätä sänkyyn? Eikö olisi kutkuttavampaa ja mukavampaa treffailla häntä? Käykää ihan perinteisesti vaikka leffassa ja syömässä, kävelyllä, näyttelyissä... tutustukaa toisiinne. Siinä sitten tiedät paremmin, onko hän ajatuksiltaankin 10 vuotta sinua nuorempi, vai osuuko ajatuksenne yksiin.
Ja joo, nyt tulee viimeinen kukka koristamaan hattuani... olisiko mahdoton ajatus ajatella ihan vakavissaan? Siis tapailua ihan tosissaan (jos siltä alkaa vaikuttaa)? Ja jos vaikuttaa hyvältä, kenties jopa seksin säästämistä avioliittoon? Okei, onhan tää nyt "nössöä ja vanhanaikaista" tällä aikakaudella, mutta olen todellakin sitä mieltä, että satunnainen seksi ei tuo mitään hyvää. Ehkä se siltä tuntuu sillä hetkellä, mutta pidempiaikaisesti se satuttaa, ennemmin tai myöhemmin.
Sä olet vielä äiti-ihminen, pidä itsestäsi ja lapsestasi huolta.
Ja kyllä, olen ihan tosissani. :)
Siitä vaan! Rakkaus ei katso ikää, niin kliseistä kun se onkin. :) Mutta tämä on vain minun mielipide.
Mä olen kanssa sitä mieltä että annat mennä vaan...
Ei 10 vuotta ole mikään kovin suuri ikäero. Jos olisi nuorempi nainen ja vanhempi mies kyseessä, ei tätä kukaan ihmettelisi. Miksi ihmetellään kun nainen on 10 vuotta vanhempi?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 20:07"]
Tiedostan nyt kuulostavani varsinaiselta kukkahattutädiltä.. mutta en silti malta olla sanomatta mielipidettäni.
Tämä nuori mies voi olla ihan tosissasi kanssasi. Ja sitten, jos sinä olet vain sänkyseikkailua vailla, ei välttämättä koidu mitään hyvää. Tai entäs jos sinä ihastutkin, ja mies haluaa vain sänkyyn?
Miksi pitää ylipäätään heti hypätä sänkyyn? Eikö olisi kutkuttavampaa ja mukavampaa treffailla häntä? Käykää ihan perinteisesti vaikka leffassa ja syömässä, kävelyllä, näyttelyissä... tutustukaa toisiinne. Siinä sitten tiedät paremmin, onko hän ajatuksiltaankin 10 vuotta sinua nuorempi, vai osuuko ajatuksenne yksiin.
Ja joo, nyt tulee viimeinen kukka koristamaan hattuani... olisiko mahdoton ajatus ajatella ihan vakavissaan? Siis tapailua ihan tosissaan (jos siltä alkaa vaikuttaa)? Ja jos vaikuttaa hyvältä, kenties jopa seksin säästämistä avioliittoon? Okei, onhan tää nyt "nössöä ja vanhanaikaista" tällä aikakaudella, mutta olen todellakin sitä mieltä, että satunnainen seksi ei tuo mitään hyvää. Ehkä se siltä tuntuu sillä hetkellä, mutta pidempiaikaisesti se satuttaa, ennemmin tai myöhemmin.
Sä olet vielä äiti-ihminen, pidä itsestäsi ja lapsestasi huolta.
Ja kyllä, olen ihan tosissani. :)
[/quote]
Kyllä, sulla hyviä ajatuksia. Olen kanssasi osittain samaa mieltä. Seksi ei ole mulle se pääasia, olenhan muutenkin ollut kauan ilman, vapaaehtoisesti.
Mutta tämän tapauksen kanssa tulee väistämättäkin mieleen mitä esimerkiksi haluaisin tehdä hänen kanssaan. Kyllä, haluaisin sitä seksiä myös. Olenko paha, hmm... uskon, että hänkin haluaa, ainakin sitä.
En edes halua ajatella kovin pitkälle, elän tässä hetkessä. Jos tunnen tulevaisuusessa niin, että voisimme jopa seurustella, niin sitten voin pyrkiä sitä kohti. Siis jos hänkin haluaa, jos ei, niin se on voi voi minulle. Mutta ei elämä siihen kaadu.
Mutta en missään nimessä ole viemässä tätä nuorta miestä avioon. Siksi en nyt lämpene tuolle ehdotukselle, että avioliitossa seksiä vasta. Oikeasti, mulla ei tapana harrastaa satunnaista seksiä. Mutta tuosta miehestä en tiedä, joten koska olen nyt ihastunut, niin sekin riittää mulle. Mutta ei tietenkään tarvitse heti sänkyyn juosta, ollaan kyllä tavattu, eikä silloin vielä mitään tehtykään.
Ap
Go for it, girl!
Älä nyt herrantähden analysoi niin paljon etukäteen, kun mitään ei ole vielä edes tapahtunut!! :o
Heittäydy siihen mukaan, anna vaistojesi viedä, vietä villi yö...
Ehkä se oletkin Sinä, joka haluat pelkkää seksiä. Ehkä tuo nuori mies himoitsee sinua ja se saa tuntemaan itsesi kauniiksi, halutuksi, seksikkääksi...
Mene ja ota selvää - NYT kun rauta on kuuumaaa.....
N40+
Minä voisin lähteäkin, eihän tuossa mitään pahaa ole.