Huh mitkä lennot. Viereiset lapset.
Harvassa on ne kerrat, kun ei vieressä olijat ole ostaneet lentoateriaa. Mikäli se ei ole kuulunut hintaan. Lennot molempiin suuntiin ja sama perhe istuu aivan vieressä. 3 lasta ikähaarukalla 8-12v. Menomatkalla ei ollut edes kone päässyt rullaamaan kiitorataa kohti, kun nämä aloittivat marina, koska ruoka tulee. Lapset siis. Minä siinä yritin keskittyä lukemiseen. Ja ajattelin positiivisesti, että kyllä se tuosta loppuu, kun se ruoka tulee eteen.
Arvatkaa yllätyinkö,kun heille sitä ruokaa ei tullut ja marina ei loppunut. Vanhemmat ei missään vaiheessa (kuulemani mukaan) sanoneen nupuilleen, että heille ei sitä ruokaa ole tulossa. Kärryistä ostivat juomat lapsille, limut ja jotain sipsiä.
Teki pahaa katsoa, kun odottivat sitä ruokaa mitä ei ole tulossakaan ja katsovat siinä, kun muut syövät.
Eniten petyin kyllä noihin vanhempiin. En tiedä oliko pelastus vai helpotus, että tuosta perheestä oleskelimme aivan eri hotellissa.
Enhän minä heitä tunne, enkä heidän tapojaan.
Ei mulla muuta. Ei mitään kummoisempaa ollut mielessä, kun tuon kerroin ja kirjoitin.
Kommentit (2)
Sitten Jeesus otti ne viisi leipää ja kaksi kalaa, katsoi ylös taivaaseen ja lausui niistä kiitoksen. Hän mursi leivät ja antoi palat opetuslapsilleen kansalle tarjottaviksi...Olet sinä parempi ihminen.
:) No olishan niille lapsille se pitänyt kertoa etukäteen mutta meidän lapset eivät ole ruokaa lennoilla saaneet sen jälkeen kun ne maksullisiksi tulivat koska närppisivät 2 palaa perunaa, söisivät leivän ja ehkä tsäkällä jälkiruoan.. Muu menisi roskiin. Niinpä me ostetaan lapsille jotkut herkulliset patongit lentokentältä ja syövät ne koneessa.