Karppikaveri suuttui, mitä tein väärin?
Oli tulossa kahville, enkä oikein tiennyt mitä laittaa mut oon kuullu et karppaajat syö kermaa ja munia, niin paistoin munakkaan hänelle ja siihen päälle kermavaahtoa, ja koska näytti niin tylsältä koristelin pähkinärouheella.
KAveri tuli, pistin tarjottavat esille ja kaveri vain nyrpisti neää ja kysyi että vittuilenko hänelle!?
Lähti sitten aika äkkiä kotiin eikä edes maistanut =(
Nyt pelkään että moaksin pähkinöitten suhteen, se on varmasti sanonut joskus että on allerginen ja mä en ole sitä muistanut.. hitto =(
Kommentit (21)
Tuo on niin totta mitä edellinen kirjoitti. Aina tuputetaan pullaa ja munkkia ja ruuan kanssa leipää jne. Se on katastrofi jos et ota, aivan kuin loukkaus tarjoajaa kohtaan. Minäkin tykkään kahvista kahvina, turha siihen on mitään limaista känttyä sotkea mukaan.
Tarjotkaa karpille vaikka sitä leipäjuustoa, kuten jo ehdotettiin. Tai suklaata. Tai tehkää rahka (makeutusaineella).
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 17:11"]
Mitä karppaaja oikeasti haluaa kahvin kanssa...?
[/quote]
Vaikkapa kasviksia ja kermaviilidippiä
sano, että ottaa opmat eväät karpi ensi kerralla
t. toinen karppi
ps. kermavaahto oli LIIKAA munakkaan päällä
Karppaan ja kaveri kysyi minulta ennenkuin menin sinne kyllään, että mitä mulle kuuluu tarjota. Sanoin, että kahvi ja kerma riittävät mainiosti. Noh, tarjolla oli jos jonkin sortin leipomusta, mutta ei kuitenkaan sitä kermaa kahvin kanssa. Ja ilmeestä näki, että loukkaantui kun en ottanut mitään. Itse yritin peitellä sitä, että musta kahvi on pahaa..
Joo, kermaa ja muniahan ne karppaajat syö, kumma kun ei kahvin kanssa kelpaa. Itekki olen "karppi", mutta en ole mikään hirveän tiukkapipoinen sellainen. Kaikkien kauhistukseksi saatan kylässä sitä pullaakin ottaa, sillä sehän on hyvää kahvin kanssa. ;)
en olisi ollenkaan yllättynyt jos tämä olisikin totta....
Hanki lahnakavereita, ne on lepposampia!
Ehkä kaveri pelkäsi että olet laittanut kermavaahtoon sokeria, kuten ruoka-ainevammottomassa ruokavaliossa on tapana ja olisi menettänyt sielunsa hiilihydaattia maistaessaan.
Minulla on juoksuhullu tuttava, joka on myös jonkinsortin laihdutusfanaatikko. Loukkaantuu myös tosi herkästi vähän joka asiasta. Olisiko näillä joku jatkuva kalorivaje, joten ovat niin herkillä?
Rasittava tyyppi kuitenkin nykyään
Maanantaina on haastemies ovella, joudut murhayrityksestä käräjille. Vai etkö tiennyt, että pähkinät voi tappaa allergisen. Etkö itse suuttuisi, jos kaveri tarjoaisi sulle pelkkiä partakoneenteriä kahvin kanssa?
Olipa nokkela ja hauska aloitus, not.
Mulla kävi vähän sama paitsi toisin päin. Syön itse karpisti ja kaverini on kaikkiruokainen. Ostin varta vasten hänelle korvapuustin, mutta se näytti niin tylsältä, joten laitoin päälle sinappia. Mutta siihen se olikin liian synkkä, joten lisäsin sinapin päälle ketsuppipilkkuja ja pari nonparellikekoa. Kaveri otti ja lähti :(
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 17:11"]
[/quote]
Todennäkösesti ihan vaan sitä ettei muut mulkoile ilkeästi kun ei syö sitä 5. kertaa tarjottua pullaa. Mä oon aina tykännyt juoda kahvin kahvina, ja vasta nyt olen saanut tosi vmaisia reaktioita kun kieltädyn kahvileivästä "Ethän sä vaan karppaa" "Kyllä elimistö tarvii hiilihydraatteja". Ok, siitä pullastahan tunnetusti saa kaikki päivän tarvittavat ravinteet.
Itse tarjoaisin karppikaverille leipäjuustoa, ja tummaa suklaata jos olisin päättänyt tarjota jotain kahvin kanssa.