Edullinen väliaikainen majoitus
Tilanne on se, että minulla on 2 lasta (5v ja 2 v) sekä olen raskaana. Miehen kanssa on ongelmia (en kestä sitä enää) ja olen uhannut erolla monta kertaa jos asiat ei muutu. No, eivät ole näyttäneet muuttuvan.
Minun on siis lähdettä lasten kanssa, jotta mies tajuaa minun olevan tosissani. Elän kuitenkin toivossa, että palaamme yhteen siinä vaiheessa kun tajusi mitä menetti. Nyt tarvitsisinkin tilapäistä ja edullista majoitusta mihin voisimma lasten kanssa lähteä ja näin näpäyttää miestä. Onko kenelläkään tietoa? Asumme nyt pääkaupunkiseudulla.
Mietin sitäkin, että pitäisikö lähteä vaan teltalla leirintäalueelle ja "naamioida" tämä lapsille kivaksi pikku retkeksi? joskin teltta ei kauheasti itseäni houkuta. Joku katto pään päälle pitäisi muutamaksi päiväksi tai kentien viikoksi saada.
Kommentit (11)
Suunnitelmasi kuulostaa lapselliselta. Joko olet tosissasi ja hommaat vuokra-asunnon tai sitten et ole tosissasi ja jäät kotiisi. Jos murjottaa haluat, tee se edes tyylillä ja jätä lapset isänsä kanssa ja ota itsellesi hotellihuone viikonlopuksi.
Ei parisuhteessa voi pelleillä ja esittää jotain roolia tollaseen nyyhkytyyliin, mitä miehesikin sinusta ajattelisi jos tietäisi tuon suunnitelmasi? Viisivuotiaat "muuttavat pois kotoaan" tohon tyyliin, ei aikuiset.
En halua ottaa vuokra-asuntoa ja muuttaa lasten kanssa sinne ja kenties melko pian takaisin tähän nykyiseen kotiin. Olen ehdottanut miehelle, että vuokraa itselleen yksiön ja pidettäisi pientä taukoa. Hänen kun olisi helpompi lähteä kun ei tarvitse ottaa lapsia mukaan.
Mies ei kuitenkaan suostu tähän. Ja miksi nyt suostuisikaan kun jäisi sitten palvelija puuttumaan uudesta asunnostaan. Nyt palvelu pelaa.
AP
Niin, miksipä miehesi pitäisikään muuttaa kotoaan pois? Jos sinä haluat taukoa, se olet sinä joka lähtee. Et voi ajaa miestä pois mutta olet vapaa itse muuttamaan.
Mitä arvelet voittavasi tuollaisella showlla? Arveletko, että mies nöyrtyy ja kukkapuskan kanssa hakee sut takaisin kotiin? Entä jos ei niin käykään?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 22:44"]
Niin, miksipä miehesi pitäisikään muuttaa kotoaan pois? Jos sinä haluat taukoa, se olet sinä joka lähtee. Et voi ajaa miestä pois mutta olet vapaa itse muuttamaan.
Mitä arvelet voittavasi tuollaisella showlla? Arveletko, että mies nöyrtyy ja kukkapuskan kanssa hakee sut takaisin kotiin? Entä jos ei niin käykään?
[/quote]
Haluan, että mies tajuaa mitä on menettämässä (perheen ja lapset). Ja ei tarvitse nöyrtyä ja tulla hakemaan. Jos meidän on parempi elää erossa niin sitten on. Nyt vaan tilanne on se, että mies pitää meitä itsestään selvyytenä. Haluan näyttää, että niin ei ole. Haluan, että mies tekee valintantansa. Mutta kun on niin tossu niin ei tee sitä nyt. Hänelle on vaa kiva, että me asumme täällä ja näkee lapsia vilauksen silloin kun haluaa. Ruoka tulee valmiina pöytään ja pyykit on pesty
Miten sen miehen sitten pitäisi käyttäytyä, ettei sulla olisi sellainen olo, että olet itsestäänselvyys? Etkö luule, että jos järjestät jonkun näytöksen ja mies myöntää asuvansa mieluummin sun kans ku ilman sua, käytös lipsuu takaisin nykyiseen hyvinkin nopeasti? Eikö ole rakentavampaa miettiä, miten haluaisi miehen muuttuvan ja kommunikoida sitä hänelle? Ei ole miehenkään helppo muuttua jos joutuu arvailemaan, mitä rouva tahtoo. Pidätkö itse miestäsi itsestäänselvyytenä? Mitä haluat suhteeltanne? Entä jos oletkin miehelle jokseenkin yhdentekevä?
Jos edes harkitset uhkailevasi lähdöllä, sun tulee myös olla valmis todella lähtemään, ja jäämään sinne. Vain silloin mies ymmärtää että olet tosissasi.
Jos lähdet jonnekin telttailemaan tms lasten kanssa, niin mies tietää ettet ole tosissasi, eikä taatusti muutu.
Ja voihan se olla että haluaakin erota, silloin sun pitää olla valmis rakentamaan se oma elämä heti oitis.
Onko kokemuksia Helsingin majoituksista? tämä yksi on saanut kansainvälistäkin huomiota ikävää kylläkin. Kun tutustuin myös tuohon Helsinki Apartmentsiin niin akkojen touhut haisee kyllä kauas. Ei kukaan maksa 1600 euroa viikossa 800/kk euron arvoisesta luukusta. Ellei ole venäläinen varas tai virolainen paritusrinki.
https://medium.com/@hansen.noah/the-yard-18081714bcdd
suomennos
"
Vaarallinen hostelli Helsingissä
Turisti, lomailetko Suomessa ja Helsingissä? Tässä kerron teille useiden asiakkaiden epämiellyttävistä kokemuksista Helsingin Pihahostelin nimellä Kalevankatu 3. Olen juristi ja minulla on useita huonoja huomautuksia kyseisestä hostellista.
The Yard Hostel harjoittaa rikollista jälkilaskutusta ja asiakkaiden luottokorttien tekaistua veloitusta. Nämä voivat veloittaa luottokorttiasi jopa viisi kertaa lomasi jälkeen. Kun olet palannut kotimaahan. Tiedät, että oikeuskäsittelyt kotimaassasi ovat myöhemmin liian kalliita.
He ostavat väärennettyjä positiivisia palautteita, joilla he yrittävät houkutella asiakkaita ja uskottavuutta. Todellisuudessa tämä hostelli on epämiellyttävä, vaarallinen ja taloudellisesti haitallinen yöpymispaikka. He yrittävät ylläpitää korkeaa profiilia, vaikka huijatut matkailijat varoittavat nyt tästä paikasta joka viikko.
Hostelli on asunto vaarallisessa kerrostalossa. talossa on jengi rasistisia nuoria, jotka pahoinpitelevät hostelliin saapuvia turisteja nyrkeillä ja pesäpallomailoilla
Yard-hostellin johtaja Matilda Siiri Sankamo on kotoisin mielisairaasta juntti kaupungista nimeltä Kotka. Matilda on Maija-Riitta Sankamon tytär. Asuntopetoksista tunnettu Maija-Riitta Sankamo vaatii vuokralaisilta maksuvaatimuksia jotka eivät vastaa todellisuutta.
Lue tämä Sankamos Oy Helsinki Apartmens vaatii asuntojen vuokraa 1600 eur/viikko. asunnon normaali vuokran arvo ja juridisesti konkreettinen hintataso on 800 euroa kuukaudessa. Asia on helppo tarkastaa vaikka taloyhtiön kataloogeista. Turisti, jos olet lomalla Helsingissä, älä mene tähän hostelliin. menetät rahasi ja terveytesi
Tälläinen sala hotellit toimitseminen on kärynnyt aiemminkin tässä uutinen
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/09ff82b9-1a44-42e3-8327-d22db4ee74f2
Salahotelli vuokraa huoneistoja huippupaikalla Helsingin keskustassa - asukas kyllästynyt menoon: ”Polttariporukat juoksevat alasti käytävillä”
Helsingin ydinkeskustassa Erottajan kupeessa toimii virkamiesten mukaan luvaton hotelli. Asuintalossa huoneistoja vuokraavan yrityksen toiminta ehdotetaan lopetettavaksi uhkasakon voimalla. Taloyhtiön asukas kertoo monen kyllästyneen hotellitoiminnasta aiheutuvaan häiriöön.
Rikolliset Sankamot. Akat pumppasivat Business Finlandin likaista rahaa katteettomasti ja nauravat vatsaansa Espanjassa kuvitellen etteikö Interpol ole iholla kun kyse on satojen tuhansien ellei miljoonien kupruista. Lisäksi markkinoinnin vääristelyt ja muut väärennökset. Taitaa tulla akkoille lusittavaa ja kauan.
Tässä henkilöt:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17496236/the-yard-hostel
Vierailija kirjoitti:
Mies ei kuitenkaan suostu tähän. Ja miksi nyt suostuisikaan kun jäisi sitten palvelija puuttumaan uudesta asunnostaan. Nyt palvelu pelaa.
AP
Jospa ensin lopettaisit sen palvelun?
Ei käy vai?
Vierailija kirjoitti:
Rikolliset Sankamot. Akat pumppasivat Business Finlandin likaista rahaa katteettomasti ja nauravat vatsaansa Espanjassa kuvitellen etteikö Interpol ole iholla kun kyse on satojen tuhansien ellei miljoonien kupruista. Lisäksi markkinoinnin vääristelyt ja muut väärennökset. Taitaa tulla akkoille lusittavaa ja kauan.
Tässä henkilöt:
Hauskaa porukkaa nuo Sankamot. Virittelevät laittomasti hotelleja kerrostaloihin. Hinnoilla jotka eivät vastaa todellisuutta. Kotkalaisten toimissa täyttyy jo törkeän kiskonnan tunnusmerkistöt. Myrkyttävät asiakkaita ja aiheuttavat terveydellisiä riskejä mm heikko hygienia luteet ja täit ym. Lisäksi kylähullu Sonkamoitten ukkokin kuvittelee olevansa asianajaja. Käppyrä ei taida tietää miten helposti asianajajalta saa toimiluvat pois.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010429295.html
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSZB218XuOzMTDi-tv…
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR__ENSHr0Q-3I1dqX…
Kiertäkää kaukaa tälläisten rikollisten majoituspaikat
Nostan tätä. Tietääkö kukaan mitään edullista majoitusta?