Vihaan itseäni.
Epäonnistun aina ja teen samoja virheitä aina uudelleen, jatkuvasti, koko elämän.
Tekis mieli huutaa, karjua ja itkeä, en kestä itteeni enää.
Kukaan ei edes tiedä mitä mä ajattelen, ei sitä että hajoon kohta kokonaan koska vihaan itseäni niin paljon!
Mun on pakko kirjoittaa edes tämä, koska halkean muuten tähän sisäiseen tuskaan.
Kiitos ja anteeksi.
Kommentit (13)
Et voi menettää mitään jos rukoilet, pyydät Jeesusta Kristusta auttamaan sinua.
Onko kyse siitä, että impulssikontrolli ei toimi vaiko itsehillintä ei riitä... Riippuu iästäkin, sillä nää kehittyy n.25 ikävuoteen asti. Joihinkin asioihin voi hakea ulkopuolista apua, itseesi voisit silti kyllä koettaa suhtautua armollisemmin ja asettaa ihan selkeät, konkreettiset tavoitteet asian selättämiseksi.
En niin, mutta vaikea uskoa että sekään haluaisi mua enää auttaa koska petän kaikki lupaukset ja päätökset enkä osaa muuttua paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vialla päässä kun ei toimi itsekontrolli? Mut on tuhoon tuomittu koska mä en vaan muutu, en millään. En vaikka mitä päättäisin ja tekisin.
Nuo on muutoksia joita on todella hidas tehdä. Olet selvästi jo oikealla tiellä!
Täytyy vaan jaksaa tehdä erilaisia valintoja vaikka väkisin.
Sitten joskus mietit että mitä ihmettä oikein ajattelit. Kasvua tapahtuu varmasti myös luonnostaan, mutta joskus sitä täytyy vähän pakottaa.
Sinulla menee hienosti!
Kiitos että jaksatte vastata.
Mulla on peliriippuvuus joka on lähtenyt käsistä kokonaan, en ymmärrä itseäni.
Sen myötä teen muitakin virheitä ja oon niin huono ihminen ettei toista ole.
Vihaan sitä hetkeä kun joku ottaa mun päässä vallan ja kaikki hajoaa taas. Joudun taas miettiä ja järjestellä rahajuttuja, vain siksi että oon sairas k.sipää jolla ei ole itsekontrollia.
Ei vaan ole vaikka mitä teen ja päätän.
En ansaitse elää.
Ja joku sanoo nyt että kerro läheiselle, en voi. En voi koska en halua että puolison maailma romahtaa.
Vierailija kirjoitti:
En niin, mutta vaikea uskoa että sekään haluaisi mua enää auttaa koska petän kaikki lupaukset ja päätökset enkä osaa muuttua paremmaksi.
Jeesus Kristus tietää millaisia ihmiset ovat, Hän tietää etteivät ihmiset ole virheettömiä ja täydellisiä.
Hän tietää millainen ihminen sinä olet, mikään ei ole Jeesukselle salattua. En kirjoita enempää, mutta muista, että jokainen saa tahtoessaan rukoilla ja niin tehdessäsi et voi menettää mitään.
Kiitos, mutta ei mulla mee hienosti.
Mulla on ihana perhe, enkä siltikään osaa arvostaa sitä niin paljon että pääsisin irti tädtä h.lvetistä.
Luulin jo saaneeni estettyä kaiken mutta niin vaan löysin taas paikan missä hävitä hups vaan rahat.
Hetken aina menee paremmin ja sitten taas lankeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus Kristus tietää millaisia ihmiset ovat, Hän tietää etteivät ihmiset ole virheettömiä ja täydellisiä.
Hän tietää millainen ihminen sinä olet, mikään ei ole Jeesukselle salattua. En kirjoita enempää, mutta muista, että jokainen saa tahtoessaan rukoilla ja niin tehdessäsi et voi menettää mitään.
Kiitos tästä.
Mä oon rukoillut ja rukoilen etten pysty tähän yksin. Mutta en mä silti oo pystynyt muuttua. Mikään ei muutu, ja mä oon sama idiootti päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko rukoilla mun puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Sama vika täällä.
Oon pahoillani sun puolesta, kukaan ei ansaitse tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko rukoilla mun puolesta?
Niin teen. Rukoilen.
Mikä on vialla päässä kun ei toimi itsekontrolli? Mut on tuhoon tuomittu koska mä en vaan muutu, en millään. En vaikka mitä päättäisin ja tekisin.