Kuinka ajoissa saatte tietää lapsenne koulukuljetusasiat?
Koulu alkaa maanantaina ja mitään hajua ei vielä ole koska taksi tulee hakemaan. Enkä saa ketään puhelimella kiinni.
Kommentit (5)
Meille tuli tieto kolmannella kouluviikolla. Siihen asti kuljetettiin itse. Laskun laitoin koulutoimistoon ja siinä vaiheessa alkoi yllättäen asiat selvitä. Koulumatkaa yli 5 km, siitä ei mitään epätietoisuutta, mutta kun taksikuski ei osannut päättää, että pitäisikö lapsen kävellä 2 km vai hakisiko hän ohimennessään pihatien päästä, niin taksikyydin saaminen venyi.
Vielä ei ole tietoa, mutta eiköhän tule viimeistään maanantaina. Varaudun myös viemään itse jos järjestelyt taas pettävät, viime syksynä ne pettivät useaan kertaan pahasti ja soittelin tavallista taksia töistä pariinkin kertaan lasta kouluun viemään, mutta sen jälkeen toimi ihan kivasti. Espoon puolelta ollaan.
Rehtori soitti, että olivat kyselleet lukujärjestystä taksifirmasta. Tämän sain tietää ohimennen muista asioista jutellessa. Mitään virallista infoa ei ole tullut.
Olen ollut töissä sellaisessa koulutoimistossa, jossa ei vielä viikko ennen koulunalkua ollut tiedossa, missä koulussa jatketaan eli kummalle puolelle tietä lapset menevä odottamaan kouluautoa.
Mulle taksikuski soitti edellisenä päivänä ja kysyi, mihin aikaan hakee. Sitä ennen ei ollut tullut tietoa, en edes ajatellut asiaa, koska poika pääsikin lähikouluun, eikä kyytiä tarvittu. Hassua, tosin, että olisivat kuljettaneet häntä 5 minuutin kävelymatkan pituisen koulumatkan.
Toivottavasti saat tiedon pian.