Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töistä häirittiin taas.

Vierailija
11.08.2020 |

Joka loma töissä on jokin akuutti kriisi. Olen painottanut että minua kiinnostaa liikaakin työpaikan asiat. En pysty rentoutumaan lomalla kun työasiat pyörivät mielessä. Tällä kertaa kesti melkein 3 viikkoa kun puhelin soi. Menin hölmö vastaamaan, taas samaa tuubaa joka ei ole minun vastuullani mutta jota kukaan muukaan ei osaa hoitaa. Olen siis lattiatason duunari. En minä päätä asioista, voin fiksata mutta en ratkaista kaikkea. Sanoin että nyt en ole töissä hoidetaan sitten kun tulen. Laitoin puhelimesta virrat pois.
Tietää että on kunnon paskamyrsky ensi viikolla tulossa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle esimies soittaa joka kerta yövuoron jälkeen. Ehdin kotiin ja nukkua ehkä tunnin tai kaksi kunnes puhelin soi. Enää en ole vastannut siihen vaan laitan puhelimen äänettömälle, mutta aina se vaan soittaa. Ja mä olen myös ihan perusduunari.

2/2 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle esimies soittaa joka kerta yövuoron jälkeen. Ehdin kotiin ja nukkua ehkä tunnin tai kaksi kunnes puhelin soi. Enää en ole vastannut siihen vaan laitan puhelimen äänettömälle, mutta aina se vaan soittaa. Ja mä olen myös ihan perusduunari.

No mitä ihmettä?! Onko hän selittänyt, miksi toimii noin? Vaadi sen loppumista.

Ja AP:lle, älä vastaa niihin puheluihin. Ei sulta voi vaatia, että olet lomalla tavoitettavissa. Töihin palatessa voisit jutella vaikka pomon kanssa aiheesta ja tehdä selväksi, että vapailla olevia ei häiritä työasioilla. Kyllä siellä täytyy löytyä joku työvuorossa oleva, joka ne asiat osaa hoitaa. Jos ei ole, niin pikapikaa koulutettava sitä osaamista muillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan