Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mies ei vaan osaa....

Vierailija
11.08.2020 |

Uudehko tuttavuus ja ei todellakaan suju seksi meillä. :( Miksiköhän miehellä on aina hirveä kiire? Äkkiä vaan kaivamaan ja levittelmään rajusti somilla emätintä ja sitten täysiä koko komeus sisään yhdellä työnnöllä.. 🙄 Joo olen yrittänyt kertoa mistä tykkään. En vaan käsitä miksi mun pitäisi aikuista kokenutta miestä opastaa kuin lasta, koske siihen ja siihen näin ja näin. En halua enää! En halua nähdä koko tyyppiä enkä koskea siihen. Siitäkin poden syyllisyyttä sitten, kun hänet hylkään. Suuseksiäkään ei anna vaikka itse annan hänelle. Kai sekin pitäisi erikseen pyytää, kun ei tampio muuten ymmärrä? Nauttiiko miehet oikeesti tuollaisesta seksistä, vai eikö muuten vaan halua kosketella muualtakin kuin kaivaa tussusta tai pussailla mua? Olen alkanut inhota koko seksiä. Ihan oikeasti. Ihan pelottaa ja surettaa itseänikin. :( ja mode älä pliis poista tätä, tarvitsen tukea😭💔

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, löydät paremmankin miehen. Itse en tollaista suostuisi tapaamaan enää. Joku raja sentään!

Vierailija
2/11 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, löydät paremmankin miehen. Itse en tollaista suostuisi tapaamaan enää. Joku raja sentään!

Niin. Kyllä välillä oikein häpeän itseäni kun suostun tähän. Olen sairaalloisen ylikiltti enkä halua ”hylätä” ketään. :( AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yrittänyt?? No älä yritä vaan sano kovasti niin että tajuaa! Mikä naisia vaivaa, ei saa alistua huonoon itsekkääseen seksiin.

Vierailija
4/11 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestäsi korjaamaan sukupuoltaan. Sen jälkeen osaamattomuus on aivan normaalia.

Vierailija
5/11 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ajattele muuta kuin omaa alapäätään..se edellä menee kaikki. Viis naisen nautinnosta.

Vierailija
6/11 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kyllä pidän naisen nautinnon aina etusijalla. Nuolla lirputtelen aina pari oo:ta ennenku ruetaan edes hommiin. Ainoa on kuulemma kumppanin mielestä se että hän ei saa mulle tarpeeksi tyydytystä jos vertaa omaansa.

Vierailija
7/11 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse kyllä pidän naisen nautinnon aina etusijalla. Nuolla lirputtelen aina pari oo:ta ennenku ruetaan edes hommiin. Ainoa on kuulemma kumppanin mielestä se että hän ei saa mulle tarpeeksi tyydytystä jos vertaa omaansa.

No sulle yläfemma!

Vierailija
8/11 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kyllä välillä oikein häpeän itseäni kun suostun tähän. Olen sairaalloisen ylikiltti enkä halua ”hylätä” ketään. :( AP

Suhteen lopettaminen on aina hankalaa, vaikka olisi vähän lujempaakin tekoa. Yritä tehdä se nopeasti ja selvästi. Kirpaisee kerran ja sen jälkeen helpottaa.

En usko, että me miehet pääasiassa tuollaisesta seksistä pidämme (jota kuvailit). Kyllä suurin osa haluaa molemminpuolista nautintoa. Itse ainakin haluan, että nainen saa orgasmin. Se on kiihottavaa. Joten jos seksi on sellaista, josta nainen ei nauti, niin hän ei myöskään saa orgasmia. Joten kyllä keskimäärin normaalit miehet haluaa naisenkin nauttivan. (Itse kiristelen hampaitani täällä ruudun takana, kun en pääse sinunkaltaista naista hellittelemään.. huolella, ajan kanssa ja hitaasti...)

t.mies

Vierailija
9/11 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan. Mies on ollut pitkään sinkku, paljon yhden illan baarijuttuja. Nuo tuon tyypin miehet pitää itseään jumalan seksilahjana naisille, koska ovat aina baarista saaneet naisen eikä kukaan ole valittanut. Eikä kyllä kukaan ole toista kertaa matkaankaan lähtenyt.... Jostain syystä näillä seksijumalilla ei käy ikinä mielessä, että miksei kukaan halua tavata toista kertaa.

Pitkässä parisuhteessa olevat tai siitä vapautuneet miehet ovat joskus joutuneet panostamaan naisenkin nautintoon ja osaavat muitakin temppuja kuin noston, piston ja ravistuksen.

Ja juu, jossain päin maailmaa tätä oli ihan tutkittukkin. Saman seikan takia jotkut omasta tahdostaan yksin viihtyvät, mutta seksiä kaipaavat naiset hankkivat varatun miehen rakastajakseen mieluummin kuin vaihtelevat paskoja baaripanoja joka viikonloppu. Moraalitonta, mutta toimivampaa.

Vierailija
10/11 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitkästä suhteesta kirjoitti:

Anna kun arvaan. Mies on ollut pitkään sinkku, paljon yhden illan baarijuttuja. Nuo tuon tyypin miehet pitää itseään jumalan seksilahjana naisille, koska ovat aina baarista saaneet naisen eikä kukaan ole valittanut. Eikä kyllä kukaan ole toista kertaa matkaankaan lähtenyt.... Jostain syystä näillä seksijumalilla ei käy ikinä mielessä, että miksei kukaan halua tavata toista kertaa.

Pitkässä parisuhteessa olevat tai siitä vapautuneet miehet ovat joskus joutuneet panostamaan naisenkin nautintoon ja osaavat muitakin temppuja kuin noston, piston ja ravistuksen.

Ja juu, jossain päin maailmaa tätä oli ihan tutkittukkin. Saman seikan takia jotkut omasta tahdostaan yksin viihtyvät, mutta seksiä kaipaavat naiset hankkivat varatun miehen rakastajakseen mieluummin kuin vaihtelevat paskoja baaripanoja joka viikonloppu. Moraalitonta, mutta toimivampaa.

nyt tälle miehelle 10 +

Vierailija
11/11 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin tsemppasin ja estin tuon ihmisen kaikissa yhteydenottokanavissa. Mielenterveys parani kertaheitolla, kun tiedän ettei tarvitse pelätä enää milloin manipuloivilla viesteillä pommitus alkaa taas ja päädyn taas tapaamaan häntä. Tuntuu niin vapaalta. ❤️ Kamala taakka lähti sydämeltä. Kiitos teille kun sain täältä kannustusta. Toivottavasti ei ala häiriköidä mua enää esim. uudesta numerosta. Rukoilen, että pysyy poissa. Olisinpa pian taas oma itseni ja uskaltaisin kiinnostua uusista ihmisistä jälleen. AP