Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet... sopiiko kiltille/herkälle ihmiselle punaiset hiukset?

Vierailija
07.08.2013 |

.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin kuin hyvin :)

No, sehän oikeasti riippuu enemmän ihmisen omasta värityksestä kuin vain luonteesta.

t. punapään äiti, joka on ujoakin lähes ujompi...

Vierailija
2/13 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 22:21"]

Paremmin kuin hyvin :)

No, sehän oikeasti riippuu enemmän ihmisen omasta värityksestä kuin vain luonteesta.

t. punapään äiti, joka on ujoakin lähes ujompi...

[/quote]

Tässä ei nyt kysytty sitä, että voiko lapsella olla punaiset hiukset, jos äiti on ujo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon silleen luonteellisesti aika kiltti ja herkkä ja luonnostaan mulla on myös vaalea kuontalo, mutta oon miettiny et uskaltaisko räväyttää tukan punaseks...

Mut sit pelkään, et entä jos en koe sen olevani jotenki mua tai mun juttu? koska jos punapäät on jotenkin villejä ja rajuja ja musta ei välttämättä oo oikein aina sellaseks...

Monipuolinen mää oon. Mut pohjimmiltaan kuitenkin kiltti ja herkkä =) ujo en.

Eikä tietenkään hiusten väri silleen kommunikoi ihmisen luonteen kanssa, mut on tiettyjä stereotypioita ja ihmisestä saatetaan muodostaa ensivaikutelma hiusten/tyylin perusteella. En haluaisi antaa väärää kuvaa itsestäni...

Vierailija
4/13 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaintoni mukaan juuri arat ja epävarmat yrittää peitellä näitä ominaisuuksiaan värjäämällä tukan räväkän väriseksi. Tositeevee ohjelmistakin lähtee aina kesken pois pään hajoamisen vuoksi joku punapää.

Vierailija
5/13 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain väri eikä siten määrittele ihmisen persoonaa... Voi hyvän tähden näitä aloituksia.

Vierailija
6/13 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä nyt lähde värjäämään hiuksiani muunkaan väriseksi, kun oma väri on niin kiva..

Vierailija
7/13 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 22:30"]

No mä oon silleen luonteellisesti aika kiltti ja herkkä ja luonnostaan mulla on myös vaalea kuontalo, mutta oon miettiny et uskaltaisko räväyttää tukan punaseks...

Mut sit pelkään, et entä jos en koe sen olevani jotenki mua tai mun juttu? koska jos punapäät on jotenkin villejä ja rajuja ja musta ei välttämättä oo oikein aina sellaseks...

Monipuolinen mää oon. Mut pohjimmiltaan kuitenkin kiltti ja herkkä =) ujo en.

Eikä tietenkään hiusten väri silleen kommunikoi ihmisen luonteen kanssa, mut on tiettyjä stereotypioita ja ihmisestä saatetaan muodostaa ensivaikutelma hiusten/tyylin perusteella. En haluaisi antaa väärää kuvaa itsestäni...

[/quote]

Eli koet että sinun pitäisi olla tietynlainen stereotypia voidaksesi värjätä hiukset? Jos joku saa sinusta väärän ensivaikutelman hiusten värisi vuoksi, mitä väliä? Pitää muutenkin olla aika erikoinen tapaus että hiusten värin takia lokeroi ihmisen "tietynlaiseksi". Ei ihme että Suomessa ihmiset on harmaata massaa tai sitten harvoja övereitä ylilyöntejä, kun kukaan ei uskalla erottautua ja olla mieleisen näköinen kun "mitä musta ajatellaan" mietteet on vallassa...

Ei se punainen tukka kerro muuta kuin että sulla on punainen tukka tai olet värjännyt punaisen tukan.

Vierailija
8/13 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No emmä tiiä... tää on niin tyhmää. Jos ne vaistoo etten oo oma ihteni?

Tajuavatkin etten oo niin kova tyyppi miltä ulospäin näytän, en esimerkiks tykkää/oikein osaa hakata ihmisiä... ellei oo joku sellanen tilanne mis joku jätkä nyt kävis muhun vaikka kadulla käsiks yöllä ja yrittäis raiskata. sillon toki hakkaisin ja huutasin ja tekisin kaikkeni minkä pystysin jotta pääsisin siitä tilanteesta karkuun

Mut mistään kissatappeluista en tykkää... sit jos oon niin näyttävä, niin pelkään et muhun tullaan käsiks. Mulla on vähän muitakin huonoja kokemuksia ja traumoja, se ehkä vaikuttaa näihin mun suhtautumisiin ja outoihin ajatuksiin, ilman niitä ei ehkä hiusten värjääminenkään ois näin vaikeeta...

Vierailija
9/13 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto.

Vierailija
10/13 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 23:52"]

Tajuavatkin etten oo niin kova tyyppi miltä ulospäin näytän, en esimerkiks tykkää/oikein osaa hakata ihmisiä...

[/quote]

Mitä sviddua mä just luin??
Pitääkö punapäiden hakata ihmisiä ja mahdollisesti vielä tykätäkin siitä?
Jännittävää, etten oo tuota tiennyt.

T. punapää

Vierailija
11/13 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei se ole sitten niin. :D mut kyse kun on nyt nuorisosta ja mä oon nuori... Kova ja näyttävä ulkokuori, vois ajaa mut sellasiin tilanteisiin.. ehkä

Vierailija
12/13 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin niin monilla on punaiset hiukset, että se ei tarkoita "räväkkää" luonnetta. Vähän sama kuin kysyisi sopiiko fiksulle blondit hiukset.

Vierailija
13/13 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei... Miks sit hiusten väristä on tehty ees joskus luonteenpiirteisiin liittyviä analysointia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän