Millaista muistamista toivoisit itsellesi tai vastasyntyneellä vauvallesi?
Ystäväni sai lapsen, ja haluaisin muistaa jollain tavalla, mutta en lapsettomana oikein osaa ajatella mikä olisi ilahduttavaa tai tarpeellista. Mitä sinä olisit toivonut itsellesi tai lapsellesi?
Kommentit (9)
Tapana on viedä rotinoita eli jotain syötävää.
Kahvipaketti, kahvimaito, jotain makeaa vaikka pullaa ja jotain suolaista vaikka riisipiirakoita. Se ois parasta.
Ilahtuisin jos ystävä kävisi korkeintaan puolen tunnin tunnin vierailun ja toisi mukanaan vaikka lounasruuan, jonka söisimme yhdessä. Vauvalle mieluiten lastentarvikeliikkeen tms. lahjakortti, ihan pienikin summa olisi ok, käyttäisin sen sitten johonkin mitä vauva oikeasti tarvitsee. Vaatteita vauvalle en toivoisi, niitä kertyy enemmän kuin ehtii käyttää, vauva kasvaa niin nopeasti.
Ruokaa! Itse ilahduin eniten makaroonilaatikosta.
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että annetaan olla rauhassa. Jos muutenkin tapaa, on sööttiä antaa lapselle joku laadukas lelu tms, siinä vaiheessa niitä ei ole vielä vuorta.
Näin ajattelinkin tottakai! Asumme eri paikkakunnilla, joten mahdollinen lahja on tarkoitus postittaa. Haluaisin vain ns. täsmäideoita kokemusasiantuntijoilta😄
Onnittelutekstari on kiva. Antakaa olla rauhassa. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että annetaan olla rauhassa. Jos muutenkin tapaa, on sööttiä antaa lapselle joku laadukas lelu tms, siinä vaiheessa niitä ei ole vielä vuorta.
Eivät kaikki halua olla rauhassa! Monista on ihan mukavaa nähdä ystäviä ja esitellä vauvaa. Nyt on toki korona-aika, mutta tässä tapauksessa muistamisen voi toimittaa muuten. Mun mielestä tää on tosi outo ajatus, että kaikki haluaisi piiloutua maailmalta vauvan saamisen jälkeen. Mulla oli ekalla kerralla niin traumaattinen synnytys, että siitä toipuminen kesti muutaman viikon, mutta toisen synnytyksen jälkeen olin tosi iloinen, kun meille tuli vauvankatsojia (ystäväni tuli yöksikin lapsensa kanssa). Olin ollut raskausaikana niin huonossa hapessa, etten jaksanut yhtään mitään, ja kun paha oli jäi synnytyssaliin, olin kiitollinen kaikista vieraista.