Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työkaveri pyysi syntymäpäivälahjan rahana

Vierailija
07.08.2013 |

Minusta kyllä tosi noloa...siis täyttää pyöreitä ja sanoi että jos sais työkavereilta keräyksen tuoton rahana. Minä en kyllä kehtaisi pitää niin itsestään selvänä että rahaa edes kerätään...

Mutta miten tuohon pitäis suhtautua, meni jotenkin kaikki into antaa yhtään mitään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa ystäväpiirissä on myös muutama pyytänyt rahaa lahjaksi kun ovat järkänneet juhli pyöreitä vuosia varten(ovat säästäneet johonkin juttuun rahaa). Ekan kerran kun asia tuli vastaan, niin olin aivan suu auki että mitä helkkaria mutta nykyään tuntuu olevan ok pyytää rahaa (esim häissä) lahjaksi. Mun mielestä tosi outoa eikä ollenkaan tyylikästä.

Vierailija
2/8 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi mitään, tosi typerää tollainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ollut tapana kerätä pyöreitä täyttävälle lahja? Antakaa se raha sankarille vaan, onhan se tietty hieman outo lahja, muovipussukassa kolikoita, meidän työpaikalla on sen verran vähän väkeä, että pussissa olisi korkeintaan 20e. Älkää tuhlatko edes korttiin, ruutupaperille vaan Onnea!

Vierailija
4/8 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei...

Mä otin itselleni 30-vuotislahjaksi ison tatuoinnin, jota olin suunnitellut jo kauan ja pyysin mahdolliset lahjat rahana eli osallistumisena tuohon tatuointiin.

Kukaan ei mukissut yhtään vaan mulla on nyt tatuointi, jolle tuli lisämerkitystä, koska olen saanut sen lahjaksi ja lahjanantajat muistavat aina tatuoinnin nähdessään "toi on se, mikä me annettiin sulle!".

Tästä on aikaa nyt 7v ja moni on jo kysellyt, että jatkanko tuota kuvaa taas pyöreillä synttäreillä, ni pääsevät taas osallistumaan siihen, koska idea oli kuulemma hauska.

Vierailija
5/8 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minusta tuo 5. juttu taas tunnu oudolta, jotenkin kai se vaikuttaa että täytit 30 vuotta vähemmän ja sitten sulla oli selvä idea mihin se käytetään.

Tästä minun työkaverista tulee ainoana selityksenä vain mieleen ahneus...anteeksi vain. Noo, eipä tää mun maailmaa kaada, kunhan ihmettelen...

Eikä tämä sankari siis mitään juhlia itse meille järjestä, työnantaja ilmeisesti kahvittaa.

Ap

Vierailija
6/8 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä pyytää, mutta ei ole välttämättä pakko antaa rahaa lahjaksi. Entisessä työpaikassani eräs nainen täytti pyöreitä ja vihjasi selkeästi, että haluaa rahaa lahjaksi. Mutta me kerättiin rahaa ja ostettiin meriaiheinen taulu (nainen piti purjehtimisesta ja rannalla istumisesta). Kun me annettiin se lahja ja nainen avasi paperit ja näki taulun, hänelle tuli kyyneleet silmiin eikä kiitospuheesta meinannut tulla mitään. Meille antajille jäi kaikille hyvä mieli.

Vierailija
7/8 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä ymmärrä mitä outoa tuossa nyt on? parempi tuo rahalahja on kuin se, että kaikki työkaverit ostaa jotain paskaa, jota päivänsankari ei edes halua. 

kokonaan toinen juttu sitten olisi haluaisinko mä osallistua tietyn työkaverin lahjan hommaamiseen alun perinkään. 

Vierailija
8/8 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä tuo on outoa? Kikissa työpaikoissani on ollut kissanristiäisiä varten purkki johon kukin saa laittaa sen verran rahaa kuin sopivaksi tuntee. Tällä rahalla ostetaan sitten lahja juhlakalulle, tai vaihdetaan isommiksi seteeiksi ja annetaan rahana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi