Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisenlainen näkökulma aiheeseen "synnytyksen jälkeinen väljyys"

Vierailija
06.08.2013 |

Luin tuossa hieman tuota keskustelua aiheesta löystyykö nainen synnytyksessä vai eikö löysty ja kuinka tämä mahdollinen löystyminen asioihin vaikuttaa. No, kannanpa minäkin pikaisesti korteni kekoon, koska itse olen asiaa joutunut omakohtaisesti pohtimaan ja olen myös vakaasti sitä mieltä, että naiset (ja ilmeisesti nykyisin myös miehet) tätä asiaa aivan liian paljon pohtivat.

Tässä faktat: 1. olen synnyttänyt kaksi isokokoista lasta ja alapääni on erilainen (kyllä, väljempi) kuin ennen synnytyksiä, 2. itse olen ilmeisesti lihaksistoltani/kudoksiltani sen sorttinen ettei harjoituskuulista ole ollut kovin paljon hyötyä ja 3. näistä muutoksista huolimatta seksielämäni on HUOMATTAVASTI parempaa kuin koskaan aiemmin. Niille palikkamallin ihmisille (anteeksi kielenkäyttöni), jotka ihmettelevät miten ihmeessä voin nauttia seksistä löystymisestä huolimatta aiempaa enemmän, totean vain että paitsi että synnyttäminen ja äityis ovat vaikuttaneet seksuaalisuuteni ja seksuaalisen minäkuvaan voimakkaan positiivisesti ja olen nykyisin huomattavasti aiempaa itsevarmempi oman kehoni suhteen, koen nykyisin myös seksiin liittyvät fyysiset tuntemukset paljon aiempaa paremmin - parhaiten voin sitä kuvata sanomalla, että emättimeni muuttui synnytysten myötä jotenkin tuntoherkemmäksi (mielestäni myös g-piste siirtyi "parempaan" kohtaan) ja vaikka en tunnekaan peniksen enää täyttävän minua kuten ennen, saan huomattavasti helpommin ja voimakkaampia orgasmeja. 

Erittäin hienoa on myös se, että mieheni jakaa tuntemukseni - seksi myös hänen mielestään on aimpaa parempaa, koska hänellä on nyt nainen isolla ännällä. En ole mies, mutta voisin itse ainakin kuvitella, että myös miestä kiihottaa se, että näkee naisena nauttivan. Ja tässä kokonaispaketissa ei ole kovin tärkeää, miten tiukka emätin on. Ja ei, mieheni ei ole kovinkaan isosti varusteltu. Pikemminkin ehkä hieman keskimääräistä ohuempi.

Näin. Toivottavasti tämä herättäisi ihmiset näkemään seksuaalisuuden hieman laajemmassa valossa. On kovin sääli, että niin monelle seksuaalisuus typistyy vain tiukka/löysä/iso/pieni -jankkaukseen. Siinä jää aika paljon hienoja asioita kokematta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä asiaa!

Vierailija
2/10 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, tiukkuus ei ole ollenkaan oleellinen asia ja se kaikkein paras esileikki tapahtuu ajatuksentasolla..

Liian tiukka saa vain hepin araksi ja samalla liika pienuus rajoittaa asentoja. Sopiva liukkaus ja sopiva lämpö (Kyllä, jotkut ovat kylmiä sieltä) saa hyvän fyysisen tunnon ja kun sitten molemmat ovat samalla fiilistasolla niin vain taivas on rajana nautinnolle. Alkaa sellainen hyvän kierre jolle ei tule loppua.. =P````

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuitenkin kuvitella, että niin kivaa kuin miehestä onkin, että "nyt on nainen isolla ännällä" ja varmasti kokee mielihyvää siitä, että nainenkin nauttii enemmän synnyttämisen jälkeen, niin jos ajatellaan puhtaasti fyysiseltä kannalta, niin mahtavatko nämä seikat (plus lapsen tuoma yhdistymisen tunne, rakkaus, kunnioitus ja mitä näitä nyt on...) kuitenkaan kompensoida riittävästi sitä fyysistä puristuksen tunnetta, jota väljän kanssa nyt vaan ei saa aikaan? Eli vaikka on kivaa, niin onko se kuitenkaan enää ihanaa? Kunhan pohdin, naisena.

Vierailija
4/10 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä on tiukkaa, mikä on väljää? Jos laitan yhden sormen sisääni ja puristan lantionpohjan lihaksilla, niin emätin puristuu tiukasti sormeni ympärille. Onko synnyttäneitä, joilta tämä ei onnistu?

Vai: onko kyse siitä, että nainen ei jaksa puristaa näin riittävän kauan tai koko ajan? Riittääkö se, että tulee sellaisia puristus"piikkejä"? Hetkittäin puristelee, sitten löysää? 

Eli onko tämä väljyyden ongelma puristusvoiman puutteessa vai missä? Itse olen synnyttänyt kaksi lasta ja mielestäni minulla on aina ollut tosi hyvä lihasvoima lantionpohjan lihaksissa. Väljyydestäni noin muuten en tiedä :/

Vierailija
5/10 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kitkaa ei ole tarpeeksi, niin pillu on väljä tai penis liian pieni. Kitkaa siellä tussussa pitäisi ehdottomasti olla, jotta miehen erektio pysyisi ja nylkytys tuntuisi joltakin.

Vierailija
6/10 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Onneksi ei tarvitse tällaisiakaan ikinä miettiä.

Vierailija
7/10 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

G-pisteeni valahti toisessa synnytyksessä syvemmälle. Olisiko mitään konstia, millä sen saisi ongittua lähemmäski?

Vierailija
8/10 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 18:30"]

Kun kitkaa ei ole tarpeeksi, niin pillu on väljä tai penis liian pieni. Kitkaa siellä tussussa pitäisi ehdottomasti olla, jotta miehen erektio pysyisi ja nylkytys tuntuisi joltakin.

[/quote]

Kerro jotain uutta tietoa, kiitos. 

Vierailija
9/10 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 18:11"]

Siis mikä on tiukkaa, mikä on väljää? Jos laitan yhden sormen sisääni ja puristan lantionpohjan lihaksilla, niin emätin puristuu tiukasti sormeni ympärille. Onko synnyttäneitä, joilta tämä ei onnistu?

Vai: onko kyse siitä, että nainen ei jaksa puristaa näin riittävän kauan tai koko ajan? Riittääkö se, että tulee sellaisia puristus"piikkejä"? Hetkittäin puristelee, sitten löysää? 

Eli onko tämä väljyyden ongelma puristusvoiman puutteessa vai missä? Itse olen synnyttänyt kaksi lasta ja mielestäni minulla on aina ollut tosi hyvä lihasvoima lantionpohjan lihaksissa. Väljyydestäni noin muuten en tiedä :/

[/quote]

Kunnon pillu on jatkuvasti  tiukka lihaksilla puristelematta, silloin ollaan jo alamäessä jos pitää alkaa lihaksilla tiukentamaan. Väljä mikä väljä.

Vierailija
10/10 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä voisi seksistä nauttia, kun yhdessä illanvietossa mieheni kaverit tulivat minulle kaljapäissään kertomaan, että mieheni mielestä "olen muuten hyvä tyyppi, paitsi että olen liian väljä".

Ukko ei ole sen jälkeen saanut seksiä ja olen treenannut joka ikinen päivä lantionpohjanlihaksia, ja auta armias kun tulee se päivä, että on tarpeeksi itseluottamusta seksin harrastamiseen, niin se ei ainakaan ole oma mies, jonka kanssa niitä lihaksia testailen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi