Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin, sitten hyvä ohjelma, millä saapi 10-15kg

Vierailija
15.07.2006 |

pois uuteen vuoteen mennessä? Ongelmana on se, että mitään kummoisia lenkkejä sun muita ei voi tehdä, kun on kaksi pientä lasta koko ajan vahdittavana :( Ruokaa olen karsinut, syön noin puolet vähemmän nyt kuin " normaalisti" jolloin olenkin syönyt liikaa.

Eli kotijumppaa ja sen semmoista pystyn tekemään.

Painan nyt n. 72kg ja olen 157cm pitkä, eli liikaa painoa on...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä puolen tunnin tai tunnin kävely kärryjä työntäen tekee ihmeitä vartalolle ja mielellekin, kun saa raitista ilmaa!

Juo paljon, pidä vesikannua esillä ja laita vaikka aluksi piipari soimaan joka tunti, että muistat juoda. Älä osta kotiin herkkuja, mutta pidä aina valmiina sallittuja välipaloja, esim. valmiiksi pestyjä, kuorittuja,viipaloituja kasviksia porkkanatikkuja, omenalohkoja, kurkkua, kukkakaalia ym.

Syö kunnolla 2 ateriaa päivässä istuen ruokapöydän ääressä. ÄLÄ napostele ruokaa laittaessa.

Tsemppiä! On ihan mahdollista päästä tavoitteeseesi, kun olet antanut itsellesi riittävästi aikaa. 0,5 kg viikossa on hyvä tahti, mutta kun laihdutat hitaasti, kilot myös pysyvät poissa.

Vierailija
2/3 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sen anttilasta pari vuotta sitten. Niitä on joskus mainostettu ostos-tvssä tms.

Tehokasta jumppaa joka ei ole liian vaikeaa eikä liian rankkaakaan, mutta toimivaa! Vaunujen työntelyä harrastin myös.

Se on hyvä että olet asettanut pitkän aikavälin tavoitteellesi. Hitaasti laihduttaminen on hyvä myös siksi, että " iho kerkiää perässä" eikä jää löysää roikkumaan sinne tänne kuten helposti voi jäädä jos nopeasti laihduttaa ja paljon.

Painonvartijoiden pointsitkin ovat hyvänä apuna. Itse käytin niitä alussa. Kaikki namit pois ja jos se on mahdotonta, niin anna itsellesi välillä pieni namihetki, karkkipäivä esim. mut silloinkaan ei mitään hirmuista määrää saa syödä. Itse tuohon makeannälkään join Pepsi maxia ;)

Mulla kesti 74 kg:sta 56 kg:oon laihdutus yli puoli vuotta (olen 160 pitkä) Siitä on kyllä tullut takaisin 6 kg mutta se on ihan oma vika. Sorruin taas napostelemaan.. =/

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makean himo " sammuu" , kun ei jatkuvasti syö makeaa ja olokin on paljon parempi, kun ruokavalio muuttuu terveellisemmäksi.