Miten 1v on niin reipas? :o
Olen vain itse varma hänen käyttöstään.Mutta välillä on vaikeaa juottaa yöllä rinnasta maitoa.. Olen lohdutellut häntä Mutta se on vaikeaa ja se On huuttanut ja on kiukkutellut joka päivä... mutta tunnin jälkeen hän tulee minun syliin ja rauhoittuu :)Ja tuun hakee neitiini ja joka kerta on kiukkuinen kun minä haen sen päiväkodista.Olemme tehny koti töitä Jne , Esim: Astianpesu koneen tyhjentäminen... Ja hän on siinä reipas lopuksi kun ollaan tehty työt. neiti menee touhuumaan omia jutujansa. Ja siitä eteenpäin se ei ole kiukutellut :-)
Kommentit (14)
Suomi ei taida olla äidinkielesi.. :O
Siis miksi kiukuttelee ja miksi on sitten reipas? No tietenkin pienellä lapsella on vaikeaa olla vanhemmista päivä erossa ja siksi kiukuttaa. Sitten myöhemmin leppyy, kun on tarpeekseen ilmaissut kiukkuaan.
Eli sun 1v on reipas? Se on hyvä ja normaali asia.
Eli sun 1v on reipas? Se on hyvä ja normaali asia.
Kuulostaa normaalilta ihanalta lapselta. Ja sinä vaikutat hyvältä äidiltä. Onko ensimmäinen? Tsemppiä, kyllä se siitä.
Kuulostaa normaalilta ihanalta lapselta. Ja sinä vaikutat hyvältä äidiltä. Onko ensimmäinen? Tsemppiä, kyllä se siitä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 16:34"]
En tajunnut ap:n tekstistä mitään
[/quote]
En mäkään :D
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 21:38"]ööh? vastauksia kysymykseeni.
[/quote]
Ja mikä se kysymys sitten olikaan? En ole pitkään aikaan lukenut noin sekavaa tekstiä
TE KAIKKI OOTTE TYHMIÄ JA TE ANNATTE NEGATIIVISIÄ VIESTEJÄ -.-
Hei ap. Sinulla on varmaankin paha lukihäiriö, kirjoituksesi oli erittäin sekava
Juu, ei viesti aukea.
Täällä selvästi haluttaisi kommentoida, jos joku ymmärtäisi mitä haetaan :)
Mitäköhän tähän pitäsi sanoa... en tiedä itkeäkö vai nauraa...