Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin unta että tapailin jotain tosi nuorta, ehkä 18-21 v miestä ja nyt haluaisin oikeasti kokeilla

Vierailija
11.08.2020 |

Mistä sellaisia löytää? T. melkein 30v

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/24 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumankauta, sulla ei henki paljoa pihisisi, jos minun 18v poikaa yrittäisit. Luojan kiitos kundi on sen verran tolkun nuori mies, että antaisi "mummeleiden" olla ja ihmettelisi vain hieman säälien ja päätään puistellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on kovinkaan vaikeaa jos vähänkään vihjaat että olisi pillua tarjolla. Alkaa jonoa syntymään. Paitsi tietysti jos olet ylipainoinen.

Vierailija
4/24 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö no eiköhän 30v löydä hyvin tuon ikäistä seuraa. Jos siis näytät kuitenkin hyvältä. Baariin vaan, tosin nyt en suosittele kun korona. Eli mieluummin Tinderiin. Nuorille kelpaa 40v kaunottaretkin.

Vierailija
5/24 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös maturet ole muotia poikien keskuudessa? Voi lykästääkin.

Vierailija
6/24 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumankauta, sulla ei henki paljoa pihisisi, jos minun 18v poikaa yrittäisit. Luojan kiitos kundi on sen verran tolkun nuori mies, että antaisi "mummeleiden" olla ja ihmettelisi vain hieman säälien ja päätään puistellen.

HAHAA ihan kun olisin jotakuta väkisin yrittämässä :D Pitää sen toisenki tietty osoittaa kiinnostusta että lähden "yrittämään".

Vierailija
7/24 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, kauhea moraalin rappio ajatella alapäällä.

Vierailija
8/24 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytöksesi ei ole normaalia. Poikasi on jo täysi-ikäinen.

Vierailija
9/24 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙂 kokeilin (aikuisia ollaan) 18 vuotta nuorempaa useampaan kertaan. Hyvältä tuntui🙈

Vierailija
10/24 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on ne palstahullut jotka täällä aina vaahtoaa, että noin nuori on lapsi vielä ja aloittaja on pedofiili joka pitäisi kuohia, tai siis pillu silpoa. Nyt teitä tarvittais.

Vierailija
11/24 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No justiinsa. Itse ainakin katson noita junnuja ihan kakaroiksi. Ei paljon sytytä joku 18v just mopoilun lopettanut penska 🤢 Mullakin 6 vuotta nuorempi mies, mutta on jo lähempänä 30 ja silti saa opastaa niissä hommissa riittävästi.

Vierailija
12/24 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ikähullu?

Vierailija
13/24 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua kiinnostaa aikuisen "pojan" seksielämä? Sairasta.

Vierailija
14/24 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta ikäeroa ei olisi juuri mitään jos kyseessä olis nuorempi tyttö ja vanhempi mies. Miksi se on järkyttävän ällöä toisin päin?

Vierailija
15/24 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua kiinnostaa aikuisen "pojan" seksielämä? Sairasta.

Tekeekö mieli omaa poikaa?

Vierailija
16/24 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder. Juuri oli joku Me Naisten resti, jossa rouva 69 v. haki seuraa ikähaarukalla 18-100 vuotta ja suurin osa oli nuorilta miehiltä. Eiköhän kolmekymppiselläkin onnistu.

Vierailija
17/24 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikäiseksesi epäkypsä?

Vierailija
18/24 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikäiseksesi epäkypsä?

Olen. En osaa ajaa edes mopoa enkä autoa. 

Vierailija
19/24 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök, kauhea moraalin rappio ajatella alapäällä.

Tuollaisia naisia tällä palstalla pyörii.

Vierailija
20/24 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset joudutaan alentumaan ajattelemaan alapäällä kun miehetkin tekee niin. Muuten pitäisi alkaa tapailemaan vaan naisia jos haluaa tasoistaan seuraa.