Näin unta että tapailin jotain tosi nuorta, ehkä 18-21 v miestä ja nyt haluaisin oikeasti kokeilla
Kommentit (24)
Jumankauta, sulla ei henki paljoa pihisisi, jos minun 18v poikaa yrittäisit. Luojan kiitos kundi on sen verran tolkun nuori mies, että antaisi "mummeleiden" olla ja ihmettelisi vain hieman säälien ja päätään puistellen.
Tuskin on kovinkaan vaikeaa jos vähänkään vihjaat että olisi pillua tarjolla. Alkaa jonoa syntymään. Paitsi tietysti jos olet ylipainoinen.
Öö no eiköhän 30v löydä hyvin tuon ikäistä seuraa. Jos siis näytät kuitenkin hyvältä. Baariin vaan, tosin nyt en suosittele kun korona. Eli mieluummin Tinderiin. Nuorille kelpaa 40v kaunottaretkin.
Eikös maturet ole muotia poikien keskuudessa? Voi lykästääkin.
Vierailija kirjoitti:
Jumankauta, sulla ei henki paljoa pihisisi, jos minun 18v poikaa yrittäisit. Luojan kiitos kundi on sen verran tolkun nuori mies, että antaisi "mummeleiden" olla ja ihmettelisi vain hieman säälien ja päätään puistellen.
HAHAA ihan kun olisin jotakuta väkisin yrittämässä :D Pitää sen toisenki tietty osoittaa kiinnostusta että lähden "yrittämään".
Yök, kauhea moraalin rappio ajatella alapäällä.
Vierailija kirjoitti:
Käytöksesi ei ole normaalia. Poikasi on jo täysi-ikäinen.
🙂 kokeilin (aikuisia ollaan) 18 vuotta nuorempaa useampaan kertaan. Hyvältä tuntui🙈
Missä on ne palstahullut jotka täällä aina vaahtoaa, että noin nuori on lapsi vielä ja aloittaja on pedofiili joka pitäisi kuohia, tai siis pillu silpoa. Nyt teitä tarvittais.
No justiinsa. Itse ainakin katson noita junnuja ihan kakaroiksi. Ei paljon sytytä joku 18v just mopoilun lopettanut penska 🤢 Mullakin 6 vuotta nuorempi mies, mutta on jo lähempänä 30 ja silti saa opastaa niissä hommissa riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua kiinnostaa aikuisen "pojan" seksielämä? Sairasta.
10 vuotta ikäeroa ei olisi juuri mitään jos kyseessä olis nuorempi tyttö ja vanhempi mies. Miksi se on järkyttävän ällöä toisin päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua kiinnostaa aikuisen "pojan" seksielämä? Sairasta.
Tekeekö mieli omaa poikaa?
Tinder. Juuri oli joku Me Naisten resti, jossa rouva 69 v. haki seuraa ikähaarukalla 18-100 vuotta ja suurin osa oli nuorilta miehiltä. Eiköhän kolmekymppiselläkin onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikäiseksesi epäkypsä?
Olen. En osaa ajaa edes mopoa enkä autoa.
Vierailija kirjoitti:
Yök, kauhea moraalin rappio ajatella alapäällä.
Tuollaisia naisia tällä palstalla pyörii.
Me naiset joudutaan alentumaan ajattelemaan alapäällä kun miehetkin tekee niin. Muuten pitäisi alkaa tapailemaan vaan naisia jos haluaa tasoistaan seuraa.
up